Mammasflicka

Alla inlägg under januari 2010

Av Marie Louise Hessling - 31 januari 2010 22:21

Hade tänkte skriva allt om i helgen...men orkar inte de. Så de får blir i morgonbitti när jag kmr till skolan ;D


XoXo Fröken Hessling

Av Marie Louise Hessling - 29 januari 2010 09:00

Mamma väckte mig i morse vid 7 tiden men klev inte upp förns vid halv 8 som vanligt...haha men var sjukt trött i morse, men de är jag varje morgon. Men sen blir jag fett pigg efter ett tag och de är ju brare!

Lockade håret igår oxå, och de satt kvar lika bra i morse:O Trodde de skulle ha lagt sig eftersom jag är sånt jävla bäbishår så trodde jag att det skulle vara platt men de vare icke!

Har ätit med Gi nu iaf snart i en vecka, och de går bättre och bättre för varje dag! Just nu står de still men kroppen håller på väll att vänja sig, hehe

Sitter i skolan nu, slutar efter lunch.

Sen ikv blire feeeeeeeest för en jansson :D Och sen i morgon blir de kalas för lillebror som fyller 11 och sen fest igen för Soffepropp som fyller 19 ;)<3


Men nu ska jag fortsätta att skriva på min konflikt om palestina! hahah it sucks!

Men skriver nog sen ikv eller när jag kommer hem!


Que siempre significan mucho para mí ....

XoXo Fröken Hessling

Av Marie Louise Hessling - 27 januari 2010 19:07

Kom till skolan vid kvart i 9 typ. Vi hade ingen lärare, var bara sälen min som satt där ;)<3 hehe

Vid 9 tiden kom Björkan & Jansson oxå och sedan började vi jobba då. Men internet funkade ju inte så de tog lite tid innan de funkade igen så då läste vi lite i historiaböckerna. Asså helt ärligt så skulle jag behöva läsa om de där jävla texterna 3575785985 gånger för att jag ska fatta nånting! För just nu fattar jag ingenting vad i helvete vi läser om!!!

Ska nog sätta mig och läsa igenom de sen ikv. Har inte gjort så mkt idag, sprang på stan en stund efter skolan, slutade vid 1 tiden och sen åkte jag hem och bara tog de lungt.

Men nu hade jag tänkt slänga mig i duschen och sen se på film!


Lycka till i morgon älskling :)<3  


XoXo Fröken Hessling

Av Marie Louise Hessling - 26 januari 2010 23:57

Kom till skolan i morse vid halv 9 och de var då inga i klassrummet förutom Eva. Och sen kom vi båda på att vi skulle ju börja kl.9....åh less vi blev : / Visst de var bara en halvtimme men de är ju ändå en halvtimme och man får sova mer ;)

Men sedan vid 9 tiden hade vi redovisning av våra bilder, gick bra men inte alls nöjd över bilderna jag tog så nästa gång ska bli MYCKET bättre! Ska fota hemma mycket mer...efter lunchen satt jag,sälen min ;) och björkan i klassrummet tills vi skulle åka till idrotten vid 14.10 Helt seriöst, så drygt att vänta till klockan halv 3 innan man har idrott. Men vi skulle iaf ha idrott och de var Matilda och Petra som skulle hålla i lektionen, de hade vollyboll. De tkr jag är fett roligt :D

Jag tycker dom gjorde de bra men de tyckte tydligen inte mattias!

Efter idrotten så åkte jag in till stan och mötte upp Amanda som jag inte har träffat sen 3 månader typ, var jätte kul att att träffa henne igen :)

Jag letade efter silvershampoo och hon lite allt möjligt ;D Som vanligt , you know how it is with her ;)


Men solade inget idag :/ Förhoppningsvis i morn med min propp :) Vi får se vad de blir, ska iaf vara med henne :D<3

Sen har jag tänkt på en sak, och att jag har 3 st i min vänkrets & släkt som är exakt lika dana. 3 st musslor...helt seriöst...när man kommer dom lite för nära så stänger dom sitt lilla skal....hahah de är helt sjukt hur lik de är i personligheten...


Aja bara nått som jag tänkt på...och förresten hur sjukt liten denna värld är :O

Idag fick jag reda på att min förra svenska lärare Cissi är släkt med Åsa, alltså min morbrors fru! hahah asså helt sick XD höll på att dö ja när hon berättade de!


RIP Ulf ( pappas jobbarkompis som körde ihjäl sig igår ) :/

Vila i frid!

 

Massa kramar till dig pappa & beklagar sorgen <3

Men nu ska jag sova iaf ;)


XoXo Fröken Hessling

Av Marie Louise Hessling - 26 januari 2010 12:58


No I don’t believe you
When you say don’t come around here no more
I won’t remind you
You said we wouldn’t be apart
No I don’t believe you
When you say you don’t need me anymore
So don’t pretend to
Not love me at all

I don’t mind it
I still don’t mind at all
It’s like one of those bad dreams
When you can’t wake up

Av Marie Louise Hessling - 26 januari 2010 09:48

Somnade på engång igår när jag la mig, var så fruktansvärt trött...inte ofta de händer att jag känner att jag verkligen är trött. Men somnade ändå vid 12 tiden. Måste verkligen försöka somna före 11 nåndag ;)

Var hos Annelie i över 3 timmar igår och avfärgde/färgade håret. Men jag vill färga de blont nu, asså jag kan inte se ut så här ihåret! Jag trivs inte alls i färgen :/ Ska ringa Annelie sen så hon får säga vad jag ska göra. Jag måste fixa håret innan helgen, annars vägrar jag gå ut!!!

Köpte även lockspray hos henne, eftersom mitt hår är lika mjukt som bäbishår så måste jag har riktiga produkter!


Men nu ska jag ta och slå en pling till henne.


Vi hörs sen under dagen kanske eller senare ikv!


XoXo Fröken Hessling


Av Marie Louise Hessling - 26 januari 2010 00:29

 

När du hamnar i en besvärlig situation

och allting går emot dig

tills det verkar som

om du inte kan stå ut 1 minut till

Ge då inte upp hoppet

för de är just där

och som tidvattnet vänder

 


 

 

Av Marie Louise Hessling - 25 januari 2010 23:50

 

  

Behandla andra som du vill bli behandlad själv....

Ovido - Quiz & Flashcards