Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 22 juli 2010

3 Dagar i Torpshammar!

Av Marie Louise Hessling - 22 juli 2010 00:30

Måndag : Klev upp vid 10 tiden för att hoppa in i duschen och göra mig klar för att ta mitt pick och pack och åka till skogen ingenstans( Torpshammar) ;)

Satte mig på bussen och de var 150 grader varmt där inne! skojja inte! Trodde jag skulle dö där inne och tid skulle de ta innan jag kom dit med! Var ju inte direkt runt hörnet! hahah

Var där 1,5 timme senare cirkus där Marie hämtade upp mig vid lilla konsum där i "stora" torpshammar! hahah

De blev en massa sol och bad och sen satt vi uppe typ hela natten och bara prata skit ;) Mitt nya sommarställe tror ja!  Helt underbart där förutom alla förbannade myggen och allt fanskap till kryp! Men annars äre bra där!


Tisdag: Väckte Marie mig vid 11 tiden för då skulle vi i väg och rida! Skulle rida igen första gången på typ 10 år så de var lite nervöst! Har varit lite rädd för hästar sen jag var liten! Så skulle testa igen, fick Bosse som de var mest fart på oxå! Inte roligt kan jag säga, sista biten skulle han testa mig och spurta iväg och vilken panik jag fick! Usha så jag klev av och Marie fick ta honom tillbaka!

Ush va han skrämde mig, aldrig att jag sätter mig på en häst igen iaf! Ska vara mkt då att jag blir övertalad!

Men jag tke de ändå var bra att jag prövade igen efter så lång tid och de var ju lite roligt oxå! Sen åkte vi tillbaka och badade och gud vad skönt de var! De bara rann svett av mig efter vi bråkat med hästarna så de var verkligen skönt o bada!

Sen på kvällen blev de hastigt bestämt att vi skulle få besök så vi stressade i oss maten, slängde in oss i bilen och sen var de rally hela vägen till torpshammar där vi skulle möta upp grabbarna ;) Sen resten av kvällen blev de kortspelande, kubb, förstörd grästmatta, och en j*vla massa drickande ;) Blev en otroligt lyckad kväll!


Onsdag: Vaknade vid 7 i morse av att Erik och Marie satt på altan och prata och då fick man ju inte en lugn stund eftersom han är som 10 småbarn samtidigt XD hahah och tog inte lång tid innan nästa klev upp så jag försökte ligga kvar i en stund till för att försöka få nån sömn eftersom jag skulle ha körlektion sen på eftermiddagen som övrigt gick hyffsat bra (Y) Inte långt kvar nu :D

Nä nu orkar jag inte skriva nå mer! Och just ja stort Grattis till lillebror Lärkfors som blev 18 idag :D

Men hade 3 otroligt underbara dagar hos Marie:)<3


Nu blir de till att sova!


 

 
 
Ingen bild

Eva

22 juli 2010 10:49

Guuu, vilka mysiga dagar :)
Klart du ska rida igen, men då på islandshäst.
Kramen

 
Ingen bild

Marie

22 juli 2010 17:03

Klart De bli ditt nya sommarställe med gummz! De ha varit SÅÅ härligt :D Längtar som bara den tills nästa gång du kommer upp... Då ska vi göra skogen ännu mer osäker ;)

 
amandy

amandy

25 juli 2010 21:47

men kvinna! ta å lugna dig lite nu va! har ju ingen dator eftersom den var helt felande, så ja köpte körkortspaketet istället jag ;) har blivit lite less på att anthon kör runt på mig som en annan idiot :p men du kan ju alltid köpa en dator till mig så lovar jag att blogga ;)

http://amaandys.bloggplatsen.se

 
linda

linda

30 juli 2010 21:32

sv; Ja dom är väldigt höga! man kommer säkert ha jätte ont i fötterna efter en party natt :(

http://tholinl.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards