Mammasflicka

Alla inlägg under november 2010

Av Marie Louise Hessling - 18 november 2010 00:24

Tänkte göra denna lista jag oxå som precis nästan alla andra gör som bloggar! Lite rolig lista faktiskt, och dessutom så får jag annledning att uppdatera bloggen varje dag :D


Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Mina syskon
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Min bästa vän
Dag 06 – Platser jag besökt
Dag 07 – Ett ögonblick
Dag 08 – Vad är kärlek?
Dag 09 – Mina drömmar
Dag 10 – Mina tre år i gymnasiet
Dag 11 – Mitt favoritminne
Dag 12 – Min favoritfilm
Dag 13 – Detta ångrar jag
Dag 14 – Det här upprör mig
Dag 15 – Det här får mig att må bättre
Dag 16 – Det här får mig att gråta
Dag 17 – En första
Dag 18 – Mina rädslor
Dag 19 – Min favoritplats
Dag 20 – Det här saknar jag



Av Marie Louise Hessling - 14 november 2010 22:04

Känner att min blogg börjar dö lite...well.... i have better things to do now ;) Ibland iaf! haha men jobbar hela dagarna 7-14 och sen äre plugg av teori som gäller! Har kommit av lite med träningen som jag mår så fruktansvärt dåligt av....jag har inte kämpat så här hårt för att ge upp nu! Så blir att lägga ner 1000% av min energi till körkortet och sen komma igång med träningen igen. Jag sköter maten som jag ska och rör på mig...men bara alldaglig motion och inget mer! Men i min stora förvåning har jag ändå lyckas gått ner i vikt! :D


Förresten så saknar jag min bästa vän fett mkt! Tänkte lixom innan hon ryckte in att de där kmr jag klara av lätt, hon är ju bara borta i 3 månader!

OMG dom här 3 jävla månaderna har känts som 3 jävla år!!!! :'( Huva

Saknar dig väldigt mycket min lilla skogsmulle och tycker du borde komma hem snart! Men de gör du oxå, inte långt kvar tills du är klar och utbildad ;) Så stolt över dig så! :)<3


Jag älskar dig mest bäste vän  :)<3


            

  


  

Av Marie Louise Hessling - 2 november 2010 23:51

Hahahah älska bruden! haha

En förklaring varför vi är som vi är 1 gång i månaden ;)

http://www.youtube.com/user/spricket24?feature=mhum#p/u/3/5LPyHQwIOZQ


  



Av Marie Louise Hessling - 1 november 2010 22:09

Godkväll!


Sitter just nu i köket, har precis bakat 2 kladdkakor till mamma tills i morgon:) Eftersom hon fyller år då :) Har haft en sjukt seg dag på jobbet idag, har inte funnits så där jätte mycket att göra så känndes som att dagen aldrig skulle ta slut, på lunchen var jag och kollade på skor och hittade ett par på scorett som jag är helt kär i nu :O Måste ha dom! En stövel från Vagabond, älska deras märke ;) Men dom kostar 1200 så dom var ju inte direkt gratis heller:'/ Ge mig jobb och en massa cash nu tack!


Gav mammas present till henne när jag kom hem, kunde inte vänta ;) Hon blev jätte glad, och höll nästan på att fälla en lite tår där ;) Sötmamma <3


Här är skorna jag vill ha :D


 

500 för den korta stöveln och 1200 för Vagabond stöveln!


Kärlek till dom där skorna :D Alla 3 :D


   

Ovido - Quiz & Flashcards