Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 8 december 2010

Listan!

Av Marie Louise Hessling - 8 december 2010 19:21

Nu har jag väntat bra länge med att börja med den där listan som typ alla bloggare gör! Lite roligt faktiskt, så tänkte väll ta och börja med den nu då!


Dag 1

Mitt namn är Marie Louise Elisabeth Hessling är 19 år och bor i Granloholm hos mamma & Matfors hos pappa så ofta ja kan!

Är uppvuxen i Sallyhill som liten och sen Granloholm & Sörnacksta och sen Matfors när jag blev lite större :)Men har bott på en hel del olika ställen i sundsvall så ja man kan väll sammanfatta att jag är uppvuxen i stan & matfors! Gick i skola först på St Olof till 2an och flyttade sen till Matfors med pappa och resten av familjen och började på Matforsskola och gick där till 3-9an. Vet inte riktigt mer vad man kan skriva.

Jag är otroligt snäll(för snäll ibland) (till 90 % glad och sprallig jämt ;) Knäpp, är expert på att prata och tänka sen,kort stubin och kan bli väldigt arg ibland ;) Tokigt, och helt crazy ibland! De är fett svårt att beskriva sig själv, tkr de är lättare när kompisarna gör de ist;)

    

Men de var lite kort om mig :D


Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Mina syskon
Dag 03
– Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Min bästa vän
Dag 06 – Platser jag besökt
Dag 07 – Ett ögonblick
Dag 08 – Vad är kärlek?
Dag 09 – Mina drömmar
Dag 10 – Mina tre år i gymnasiet
Dag 11 – Mitt favoritminne
Dag 12 – Min favoritfilm
Dag 13 – Detta ångrar jag
Dag 14 – Det här upprör mig
Dag 15 – Det här får mig att må bättre
Dag 16 – Det här får mig att gråta
Dag 17 – En första
Dag 18 – Mina rädslor
Dag 19 – Min favoritplats
Dag 20 – Det här saknar jag

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Skapa flashcards