Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Dag 3 - Mina föräldrar

Av Marie Louise Hessling - 29 december 2010 22:22

Mina föräldrar

 

Mamma

 

Hon har alltid funnits där för mig i alla väder och ställer alltid upp när jag behöver henne! Jag har tur som har mamma :)

Jag har alltid hört sen jag var liten hur lik vi är utseendemessigt och de är jag glad över att kunna säga och jag är stolt över henne i allt hon gör!

Jag älskar min mamma overderligt mycket och skulle aldrig klara mig utan henne <3

 

Pappa

 

Där är de samma som med mamma att han har alltid oxå funnits vid min sida och ställer jämt upp :) Jag fick väldigt tidigt i min barndom följa med pappa ut i sverige med lastbilen och hade redan sett halva sverige innan jag fyllt 5 ;D

Så jag har varit med om en hel del äventyr med pappsen :)

Pappa har alltid varit intresserad av alla slags fordon och de smittade nog av sig på mig som liten och har mycket intresse av bilar och motorcyklar, jag lekte mkt med bilar och lastbilar som liten och har väll alltid varit lite pojkflicka ;P

 

Men jag är pappas flicka oxå och har alltid haft smeknamnet Smurfen av pappa och kommer alltid att ha:)

 

Jag älskar pappa overderligt mycket och skulle aldrig klara mig utan honom heller <3

 

Men egentligen har jag ju 4 föräldrar;)

Jag har ju 2 + föräldrar med, Björn och Anki som oxå funnits med sen jag var liten

<3

 

  


 
 
mli

mli

29 december 2010 23:03

Klippte Johan idag :)

http://mlish.se

Marie Louise Hessling

29 december 2010 23:42

Men de var på tiden :D Han ser nu inte ut som en brat längre hoppas ja ;D
De är min johan du mena va? Så de inte var din johan du mena? :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Skapa flashcards