Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 10 februari 2011

Justin Bieber!!!! hhaah

Av Marie Louise Hessling - 10 februari 2011 00:58

Jag skulle äntligen få klippa min lillebror (Tom) förra veckan och trodde då att jag skulle få klippa bort hans långhår! Men icke, fick bara finslipa till hans gulliga polisonger när jag klippt typ 2 cm på varje sida så skriker han!
ML Gere!!!
Jag: men va äre???
Tom: ML jag måste fortfarande kunna svänga med håret! Seru?? kolla med kepsen på då?!?! Ser ju ut som en tönt nu! som en bonde, kan ju lika gärna fälla upp skärmen nu då!!!! hahah fått nån syndrom från justin bieber de där med att slänga med håret tror ja;)
hahah söööt<3


Marie Louise



 
 
Sigrid

Sigrid

5 maj 2011 01:51

Hej gumman :)
Allt är toppen här! Trivs så himla bra.
fundera inte, ÅK! Du kommer inte att ångra dig!
Börja med ansökan iaf till och börja med för det tar ett tag :)
Puss Puss <3

http://sigridullberg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards