Mammasflicka

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!


Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!?

De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte då kan de vara lite roligt att lägga upp de här.

Känner att stressen är på hög nivå nu med allt, fast de inte är jag som ska ta studenten så stressar ja ihjäl mig för att hinna med allt och de är pressenter och de ena efter de andra! hahah

Men de ska hinnas med såklart, är klar med hälften iaf!


Har iaf börjat med Gi nu igen och de flyter på bra och känner verkligen att ja kommer klara de här nu, jag har ju funderat länge på ett gymkort men har inte direkt haft dom pengarna och nu när jag har jobb hela sommaren så ska de inhandlas med.

De har gått upp och ner för mig ang de och funderat länge att ja tar de här nu, jag börjar på måndag...3 månader senare och man har fortfarande inte börjat!

De funkar inte så länge alla andra tjatar på dig, inte förns du själv har nått botten att du ser vad du väger eller att du märker de på dina favvokläder att dom börjar bli tajta som du tänker " Nu jävlar ska jag ta tag i detta"

Och de är inte förns då de verkligen funkar!

Tro mig...jag vet

Är inne på andra veckan nu med Gi maten och de innebär alltså inge kolhydrater...och massor av grönsaker och kött,fisk m.m ist


Bara på första veckan hade ja gått ner 1 kg :D Inte mkt men framsteg! Jätte viktigt att ta små mål i taget för att du ska lyckas!

Humöret har gått upp och ner hela tiden och de är som en bergodalbana, men de är bara för att kroppen ställer in sig på svält innan man kmr in i de.

Tar en vecka innan du tappar sötsuget och de är så fruktansvärt skönt och inte ha de eller ständigt efter 25 gången man är i kylskåpet och de fortfarande inte finns nått gott;D hahah


Börjar min inskolning i morgon 12.30 - 21.00 på Tunastrand i matfors som är äldreboende.

Tis- tor och sen student fre-lördag :)


"You make me shine"

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards