Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 13 december 2009

Godmorgon!

Av Marie Louise Hessling - 13 december 2009 12:20

Igår var vi bara hemma och vid 3 tiden åkte vi väg till Timrå för att kolla på när Tom skulle ha match. De spelade as bra, förutom att Timrå spelade otroligt fult, men de märks att de börjar bli äldre då de får börja tacklas och spelar mycket hårdare än vad de har gjort förut. Men igentligen får dom inte tacklas förns nästa år men eftersom Timrå hade 98:or med så var spelet mycket håradre men Matfors var helt klart bättre och Tom gjorde ett mål och 2 assist :D Så stolt så :)

Men sen så dömde dommarna lite konstigt ibland, vissa lägen när de stog och slogs med klubborna så gjorde dom ingenting men när dom tacklades så kunde dom blåsa av och ge dom utvisning! Så de var lite ojämt men Matfors kämpade på och det blev 7-6 till Timrå, fast dom förtjänade inte att vinna menmen så äre ibland ;)


Sen när vi kom hem så tog vi de bara lungt, och jag satt vid datorn och pratade med fyllekajjan Martin & Andreas XD och Tom & Flisan satt och spelade NHL :D

Sen vid 23 tiden gick jag och Tom och la oss och såg på Harry Potter & halv blods prinsen ;D

Somnade runt 1 tiden :)

Idag blir det nog inte så mycket, får se vad det blir :) Ska gå och fixa mina naglar nu och sen kolla om jag får leka med Flisans hår, hahah ( man måste ju muta sina systrar för att man ska få göra frisyrer på dom :P )

Hela tiden : jag kan själv XD


I morgon blir det fotbollsturnering med skolan, får se hur många som kommer dyka upp från våran klass då, troligtvis inte många! Men våra klasser slås ju ihop så de ska nog funka de där ändå ;D

Skriver mer ikv kanske annars skriver jag i morn när jag kommer hem!



Hata aldrig någon som du än gång älskat...



XoXo 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards