Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 15 december 2009

Vår idrottslårare måste ju hata oss ?!?!?

Av Marie Louise Hessling - 15 december 2009 00:11

Klev upp vid 8 tiden i morse. Knoddarna hade åkt till skolan så hann inte säga hej då till dom i morse :/ Pappa & Anki skjussade mig till Nordic och på vägen hämtade vi även upp jansson :) Vi skulle ha fotbollsturnering idag, OJ vad många vi var från våran klass..noot! Vi var 4 st från vår klass, de var jag, alex, sigge och sofie som var där och ställde upp för klassen! Inge klagomål till de som är sjuk men till dom som inte "orkar" eller inte vill, så sjukt dålig stil. Sista året och då kan man väll förfan ställa upp för klassen eller?

Men vi slogs iaf ihop med älvan och 3 st från Hothell&Resturang och där var de bara killarna med, första matchen blev de tjaffs pga att jag, sofie och sigge inte fick spela och de bara skulle ha killarna inne på plan då! Men andra och tredje matchen fick vi spela efter lite om och men ;) Vi förlorade alla matcherna och vi fick våran "älskade" idrottslärare till dommare 2 gånger och de blev tjaffs med honom oxå för han dömde som ett J***a arsel! Han måste ju verkligen hata våran klass alltså!

Menmen de var hyffsat kul ändå, esteterna bjöd på dansuppvisning i mellan åt och killarna var helt klart bäst ;) fy faan vad dom var duktigt, stod bara och gapa ja när dom dansade ;)

Ringde björn efter allt var slut och kollade var han var så han kom så klart och hämtade oss så snäll som han alltid är :) Tog med mig en jansson hem och jag duschade och sen åkte vi ner på stan och kollade på lite julisar och kläder :)


Sen har jag bara varit hemma ikv, tagit de lungt,var helt slut när jag kom hem så jag la mig och sov en stund och gud vad skönt de var, älskar att sova en stund när jag kommer hem efter skolan/jobb innan middagen eller efter :) tog mig ett långt varmt bad efter vi hade ätit middag ,sällan va ;)  huhu men älskar att bada, jag badar minst 2 gånger i veckan.


Sen har jag en massa planer för helgen men beror på vad pengarna jag har och leva på tillåter ;) Men kanske tar mig en tripp till Umeå men de får jag se om jag har råd med men hoppas de iaf ;)


Nu ska jag fixa med iphonen och lägga in en masa bilder och kolla igenom externa, fixa med itunes som inte verkar funka och sen se på film och försöka sova:)


Jag älskar er mest över allting på denna jord 

Ni är det bästa som finns

<3  

  

Felix - Världens gladaste & mysigaste unge :)<3








Odio que Te amo <3

 

XoXo

 
 
André

André

15 december 2009 22:20

Det löser sig med nyår, på ett eller annat sätt! =)

http://www.sjoddin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards