Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 16 december 2009

Godkväll!

Av Marie Louise Hessling - 16 december 2009 22:31

Tog en liten tur med en jansson på birsta idag :)  Mycket trevligt, letade klänning men tror ni jag hittade någon då? Nej de gjorde jag inte :/ Blir så less!

Men vet inte om jag ska beställa en eller satsa på att ha något annat till jul & nyår ? Förslag?

Men vore ju kul att ha klänning :) Menmen får se vad som hittas ;)

Idag har jag inte alls gjort mycket,  kom hem vid kvart i 5 typ, såg ett tag på tv och sen har jag bara suttit vud datorn resten av kvällen!

I morgon har vi sista praktikdagen oxå, tråkigt :/ Men sen ska vi ju ha mer praktik efter jul , får se om jag är på samma ställe då eller om jag ska byta :)

Hoppas på att få jobba under hela jullovet eller iaf nåntin :) Behöver verkligen jobba! Hessla neeeed some cash ;)


Ska börja och träna igen oxå, jag och hessling jr börjar till veckan igen :)

Men åh jag vet inte vad jag ska skriva, börjar bli as trött så jag tappar orden & meningarna hela tiden XD Kanske borde gå och knoppa? En idé kanske XD

I morgon blire sushiiiiiiii till lunch med en jansson ;D


Veckan som nu varit och är!

Måndag : Kom hem från pappa - Hade fotbollsturnering i skolan

Tisdag: Hade en lektion- Idrott

Onsdag : Ingen skola- birsta med jansson

Torsdag- Praktik-lunch med jansson

Fredag: Vet inte om vi har nån praktik, ryktas om att vi icke har de att vi har avslutning i skolan typ ?

Kvällen - Hitta på nått ? :D

Lördag : Ut och äta med min kvinna på All star och sen krogen ;)

Söndag : Soooooova :D


Egentligen skulle jag åka och hälsa på min kära vän Martin i Umeå ;D Men blev inte så, så jag svek han lite granna ;) Men vi ta de där en annan gång, han kmr ju hem sen oxå :D


Nu ska jag ta och se på film, och försöka få min externa att funka, åkte ju till birsta idag för att jag skulle lämna in den, tror ni att jag hade med mig huvet och gjorde de eller? Nej de glömde jag ju naturligtvis bort XD hahah typiskt mig, och björn frågade om jag iaf hade med mig den i väskan när jag åkte ;) Hade jag ju självklart men inte lätt jämt när man lämnar the brain hemma XD huhu


  

Sån här vill jag ha ;) Prövade en sån idag på Cubus och både jag och jansson tyckte att jag passade i den så varför inte? Kanske köper mig en sån  ? ;)



Pienso en ti Día y Noche <3

 

XoXo

 
 
André

André

21 december 2009 00:23

Snygg mössa, funderar själv på att köpa en ;)

Eter jul får jag mina glasögon också, kommer passa perfekt till mössan då!

http://www.sjoddin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards