Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 17 december 2009

Tjollahopp!

Av Marie Louise Hessling - 17 december 2009 19:28

Hade tänkt att skriva blogg före kl 12 på natten idag ;)

Sov till 9 i morse och skulle inte vara på jobbet förns 10, kom till jobbet 2 min efter 10 typ, var hyffsat lungt fram tills lunch. Mamma & lena kom in på jobbet en sväng i morse med, blev lite lycklig då :D<3

Och måste bara tillägga att Ingan ( ing-britt ) på jobbet är världens underbaraste tant, hon gör verkligen mina dagar då jag är där ;) Gotanten ;D

Skulle gå och äta lunch med jansson vid 12 tiden men får då sms av henne att hon är i timrå och dejtar timrålaget ;) hahah Så hon kom in till stan till 1, gick då och åt sushi ;) Ååh underbart :D Finns det nå godare än sushi eller ? El jo Pasta al fredo med kyckling på Olearys då när de fanns ;D finns tydligen samma på All Star, undra vad jag ska äta på lördag ;) huhuh

Sista dagen på praktiken i moron, och nej vi skulle inte till skolan, gick till skolan efter jobbet och Anna var som ett stort frågetecken då jag frågade henne om vi skulle till skolan i morn hahha


Andreas & Paggen var på skolan då jag var där så tittade in en stund hos dom oxå ;D Sedan gick jag med paggen till stan igen, han skulle träffa sin flickvän och handla julklapp åt henne och jag skulle kolla på klänning ;D Hittat en nu iaf tror ja ;) Lutar åt den förhoppningsvis!


Kom hem vid halv 5 tiden, suttit vid datorn bara. Ska smsa Sara, lägga mig i badet och sen ja jag får se vad de blir :D


Kanske uppdaterar mer sen!

   

Vill tillbaka hit nu, här var jag otroligt lycklig...

Fan va skönt och bo i barcelona på vintern ;)

Elin ska vi flytta dit ? ;)


XoXo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards