Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 21 december 2009

Goddag!

Av Marie Louise Hessling - 21 december 2009 17:54

Hade ställt klockan i morse på 10, var ju tänkt att jag skulle åka in till stan för att träffa mamma efter hon hade slutatat jobbet. Men då var de sånt snöväder så vi bestämde för att ta de i morgon eller någon annan dag! Somnade om och vaknade vid halv 1 tiden då mamma kom hem. Gick ner och åt lunch och sen gick vi ut med vovvarna :) Var sånt himla mysigt väder ute och inte alls speciellt kallt!

Tog lite bilder på vovvarna men inte de lättaste med dom där yrvädrerna, blir nog att gå ut med en promenix med othello i morgon med om de inte är så att jag åker in till stan då med mamma:)

Mamma har tjatat nu på att jag ska städa så kanske man borde ta tag i städningen så de blir lite julfint på rummet, måste verkligen rensa upp här inne och skura golvet skulle verkligen behövas! Har så otoligt fint golv nu XD hahah nooot ! Och sen lägga sig i badet kanske ? ;)

Men nu ska jag ta och börja städa så de blir klart nångång! Får se om jag torkar golvet sen oxå!

Ska ringa soffe med, får inte glämma de :D<3


  


Jag tänker på dig varje dag...


XoXo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards