Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 30 december 2009

I´m back people!

Av Marie Louise Hessling - 30 december 2009 00:19

Förlåt för så dålig uppdatering men sen dagen före jul har de varit fullrulle med allting. Julklappar/shopping/festande m.m ;D Ja helt crazyyyy har de varit ;)

Hade 2 helt underbara jular, först hos pappa då vi var hos Anita & Leif på julafton och sen på juldagen åkte jag till mamma & Björn och då firade även Ulla & Eric med oss, de var riktigt mysigt faktiskt :) Trodde jag skulle äta betydligt mycket mer mat på under julen men de gjorde jag inte, fick knappt i mig någon julmat:O helt sjukt! Och inte speciellt mkt andra godsaker heller!

Dagen innan jul så försökte Tom få mig att spela NHL 10 hahha hatar de spelet för de går alltid ASBRA för mig ;) huhuh nooot. Anki gjorde sina otroligt goda revbenspjäll , hon hade köpt nå nya xcider med glitter i ;D Dom var as goda!

Och just ja, jag, Sofie & Sally var på birsta och handlade en massa julklappar åt alla. Kommer aldrig glömma då vi satt på bussen och Sally var överlycklig bara för att hon fick åka "dragspelsbuss" hahah söt hon är :) Tror hon tyckte de var lika roligt som vi tyckte att det var att ha med henne :)<3 De måste vi göra fler gånger :)


Är så sjukt pepp till nyår ;) De blir jag, Soffe,Beda och hessling jr ( johanna ) ;D

Först kommer vi äta middag hos Beda som jag kommer att laga och Beda står för efterrätten ;) Sen beger vi oss in till stan och festar hela natten låååång ;D De här kommer förmodligen bli mitt bästa nyår. Fira nyår med dom allra bästa, vad kan man mer begära :) Kommer att komma upp en massa bilder sen ;) Den här gången är de jag som ska vara i farten med kameran på nyår och om Janna kommer vara där så kmr nog hon ändå vara värsta med kameran ;) hahha


Var på birsta med Bästa vän Sofie i måndags och shoppade loss av julklappspengarna( chekar- ASBRA) jag fått och fick med mig en klänning till nyår, lösnaglar och såklart en ny parfym :D Hur awsome är inte de, de blev Jessica Simpsons parfym, åh den luktar goooodis ;) Lite som Britney Spears - Fantasy ;)


  


Men nu ska jag ta och packa ner de sista i väskan :) Sen lägga mig och sova, mår förövrigt sämst för jag har gått och blivit förkyld....så där KANON bra innan nyår....nooot! Men hoppas jag mår bättre på torsdag :) Men inget kommer stoppa mig då ! ;D


Blir nog inte uppdatering förns efter nyår ;)


Är så sjukt besviken på dig så du skulle bara ana....är inte den enda men nog den som är de mest....fatta inte att du kan bete dig sä här! Har du inte hört av dig fram till nu behöver du fan inte höra av dig alls....Skrämmande nog kommer de bli så, för du är aldrig den som hör av dig till mig...

Fy fan!  

 

Stort grattis till Jansson som blir 18 idag och äntligen stooor flicka ;) Hoppas du hade en kanonkväll gumman :)<3

   

Hessla & Jansson  :)<3

 

 

XoXo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards