Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 1 februari 2010

I need you like a heart needs a beat...

Av Marie Louise Hessling - 1 februari 2010 15:10

Fredag :  Var på skolan till cirka 1 tiden. Efter lunch gick jag och jansson på stan ett tag och sen kom Björn och hämtade mig. Vid 6 tiden åkte jag till jansson för vi skulle fira henne då hon fyllt 18 den 30 december! De börjades med god middag med trevligt sällskap och mycket skratt. Sedan blev de kladdkaka och vi flyttade oss sedan till soffan och spelade lite olika spel XD Blev en hel del drickande innan vi sedan for vidare till All star! Vi gick även en sväng på Irish där jag träffade tippex :D Sedan kom han till All star oxå :D De var mycket trevligt där, hade en bra kväll :) Och tack jansson för all god mat och efterrätt ;)

Tog sedan 3.15 bussen hem och var hemma vid 4 tiden då jag knappt han lägga mig ner innan jag somnade och skönt var de.

 

Lördag:  Vaknade vid 11 tiden någon gång och gick upp och åt frukost innan jag skulle vidare till matfors för att fira lillebror som fyllde 11 och sen senare på kvällen firade Soffe som fyllde 19 :) Hos pappa blev de lite fikande och en massa spelande med Guitar Hero som Tom fick i present :) De är as kul, gick faktiskt hyffsat bra för mig ;) Skulle vilja ha de jag oxå och Wii - sport!  Sedan vid 6 tiden fick jag skjuts av Anita & Leif till soffe och där blev de pizza, massa skratt, konstiga spel och väldigt mysko sms som jag fick skicka XD huhu sedan blev de kladdkaka och vid halv 11 tog vi bussen in till stan för att spendera resten av kvällen på Stads! Hade väldigt roligt där med ;)

Vid 3 tiden åkte jag hem och sov.

 

Söndag : Var bara slappdag och tog de lungt, spelade bingolotto med mamma & björn, var 1 nr i från att vinna 88 000 tusen :O asså helt sick! Förbannad man blir på sånt där när man bara har 1 nr i från att vinna något så stort!!! Fuck bingolotto!!!

 

Min helg har varit helt underbar och tack till alla mina vänner för en underbar helg :)<3

Nu ska jag fortsätta med pluggandet! Har så otroligt mycket att göra, kom bara på mer och mer saker som ska vara klara snart! Kuuuul! Min vecka kommer att bestå av att plugga!!!

 

You tell me that you need me
Then you go and cut me down, but wait
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around and say

That it's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

I'd take another chance, take a fall
Take a shot for you
And I need you like a heart needs a beat
But that's nothing new

 

XoXo Fröken Hessling

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards