Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

Åh less.se!!!

Av Marie Louise Hessling - 3 februari 2010 23:36

Slutade vid 12 idag, sprang på stan med Amanda och snackade en massa skit som vanligt ;) Sedan vid 3 tiden åkte vi hem, jag la mig och sov en stund innan jag började med pluggandet och den där "jätte" roliga uppgiften i har tills på fredag om APUN!!!

Mest sätt på film hela kvällen och bara tagit de lungt, hur skönt som helst.

Förresten så måste jag bara få klaga av mig lite...men är så jävla irriterad på folk nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen....


Alltså jag är så jävla less på att höra att jag ska hela tiden förstå folk hur dom känner och jag måste respektera de....men va i helvete...de är en ständigt lyssnade på att jag ska förstå och de man pratar med och hoppas på att de ska stå bakom en...ha...ha ja de var ju kul...så less!!!

Kan nån förstå mig???Kan nån i allafall FÖRSÖKA förstå och inte bara säga jaja och sen börjar de prata om sitt ist för de verkar mer intressant!  Är de så jävla svårt varför ska jag behöva förstå och lyssna hela tiden? Varför ska de vara jag som får ta mot allt skit och inte han/hon? Varför jag heeeeeeeeela tiden? Så fruktansvärt less!!!

FÖRSÖK ATT FÖRSTÅ mig någon jävla gång!!!!

Kommer någon säga ja : Men jag förstår han/henne och försök att förstå och bla bla! Asså jag vet inte vad jag gör då!!!! guuuuuuuuuud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snacka om att folk är så sjukt falska...fruktansvärt besviken och känner mig sviken av folk med....

Åhh man tror man känner folk.....ja man TROR....

  

Soffe du vet exakt vad jag pratar om. Vi tar vårt pick & pack och drar nu, eller vad tkr du min kära vän ? <3



Nu ska jag sova!!!

Godnatt

XoXo Fröken Hessling



 
 
amandy

amandy

4 februari 2010 11:50

när ja flyttat, är du ALLTID välkommen hem till mig hjärtat de vet du!

http://amandysdiary.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards