Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 10 februari 2010

Goddag!

Av Marie Louise Hessling - 10 februari 2010 18:30

Hejsan!

Har legat och nördat Oc tills hela dagen och hela dagen igår! Helt sick men man kan lixom inte sluta och kolla på de, när du väl har börjat är de jävligt svårt att sluta, man vill bara ha mer och mer och mer ;D Ååh älskar Seth Cohen :D He is the shit! Man skulle ha en sån som honom ;) Är inne på fjärde säsongen nu och de är fett sorligt, höll på att grina ihjäl mig förut! men såååååååå bra!!!

Vet inte har inte så mycket att skriva om nu känns de som, åker till pappa i helgen och kommer hem på måndag :) Blir nog en massa hockey med kottarna och ska försöka fota så mycket som möjligt :)<3

Sen på måndagkväll flyttar jag in med Soffe hos fröken den äldre Törnberg ;) hehe de kmr blir fett AWESOME! Men kommer få bo själv i den stora lägenheten på tisdag med katten Saga för proppen har träning då men kommer nog gå greeejtans ändå :) Sen kmr jag väll bo på gymmet under 2 veckor med, hahah ska bli så skönt att komma igång med träningen och med Soffe som får peppa mig ;)

Jag & Sofia har planerna på att jag ska komma till dom v.9 då hon har sportlov och lägga min intervju till frisörskolan då den veckan :) Hoppas verkligen att jag kan komma till er då<3

Nu när jag varit hemma från skolan och jag har kommit fram till saker och ting som jag måste göra som jag aldrig trodde jag skulle komma fram till....fast jag inte vill de här så måste jag. Det finns inte så många andra val...om jag ska börja må bättre igen vilket jag känner att jag är väldigt i stort behov just nu.Och ja jag vet att jag sagt de hela tiden och flera gånger men nu har jag verkligen bestämt mig! Orkar inte med nånting...vill bara vara hemma och vara för mig själv, vilket kan vara väldigt skönt ibland men inte hela tiden...

Jag måste få älta de här i min egen takt och inte av någon annan som säger åt mig vad jag ska göra eller känna. Jag är som jag är...de är bara att acceptera det!

Sen fattar jag inte varför jag får dåligt samvete så fort jag inte finns där för dom ( mina vänner)  24/7. Jag har knappt orkat hålla mig själv uppe de senaste 3 månaderna och är nog det värsta jag har gått igenom eller går igenom ...eller ja de finns en grej som kmr före men iaf... och jag har funnits där för mina allra bästa vänner och släkt/familj. Men varför känns de som jag inte räcker till ändå, jag har alltid kunnat trycka mina egna problem under mattan tills mina vänner har mått bättre igen men jag har verkligen inte kunnat gjort de nu på senare tid och för att jag inte orkar bry mig i alla andras problem och då får jag dåligt samvete och jag känner att jag inte ställer upp för dom till 100% :/

Men jag kan inte lyfta upp er när jag själv inte mår bra...för de gör jag inte...de var längesen jag kände att jag verkligen mådde bra nu...

Jag har alltid och ni som känner mig vet att jag alltid varit den som pratar om mina känslor, pratar om allt då jag har mått dåligt  och har aldrig tvekat att öppna mig för någon som lyssnar men just nu eller ett bra tag nu har jag varit den som viljat springa ifrån mina bekymmer. Bara gömma mina problem och bara stänga in mina känslor och låssas som allt är bra när de inte är de...

 

Jag har aldrig kunnat förstå hur folk bara kan gå runt och hålla allt inom sig...och som trycker in sina känslor och inte vågar eller vill prata om de...men just nu är jag den personen som låssas att allt är bra när de inte är de...och just nu vill jag vara den som stänger in mina känslor och inte prata om dom...



     

    

XoXo Fröken Hessling


 
 
Sofie

Sofie

11 februari 2010 19:31

Om du tar seth kan jag ta ryan ;) haha. Kommer bli så grymt de närmaste två veckorna! Och jag hoppas du börja må bättre snart, tänk på dig själv och skit i alla andra :) Vi finns kvar ändå :) Aldrig utan dig kompis

http://s910130.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards