Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

In foodstream!

Av Marie Louise Hessling - 13 februari 2010 15:44

Whioo vi fick äntligen till trådlösa internet här hos pappa :D Har haft de förut men sen när vi lämnade in datorn för sommaren så raderade dom allt på datorn och sen har vi inte vetat vart lösenordet har varit! Så nu hädanefter kan jag blogga även när jag är hos pappa...tummen upp för de (Y)

Pappa väckte mig i morse vid halv 7 tiden i morse då dom skulle åka på Toms match! Men jag stannade hemma och sov ist. Men fick knappast någon lugn stund eftersom de ringde heeeeeeeeeeeeeela tiden och Sallys kompis ringde 3857925498 gånger och slutade aldrig ringa heller! Så jag svarade 3 gånger och sa åt henne att Sally skulle ringa henne sedan när hon kom hem men inte då! Då fortsatte hon ringa hela tiden! Somnade igår runt 10 tiden och vad skönt de var...men sen vid 2 tiden blir man väckt av sin kära kusin som ringde typ 4 gånger :P


Men klev upp runt 12 tiden då de kom hem och vid 3 tiden tog jag Julia och gick ut på en prommis med henne, vi stannade även vid ängen så hon fick springa av sig lite, och gud vad hon sprang och dök rakt ner i snödrivorna och rullade sig ;) hahha


Och just nu så sitter jag i köket och pratar med Anki medans hon lagar maten och flisan sitter med pappa& Ankis bärbara dator och spelar en massa spel ;)

Sa de till anki igår att de är nästan skrämmande....alltså tänkt när vi i vår generation får barn...vad ska dom leka med dårå?- När dom nu knappt leker med leksaker och de bara är dataspel,dator-internet, x-box och hela paketet!


Men nu ska jag göra något annat! Ikv blir de melodifestivalen och så ska Sally göra flätor i hela mitt hår som jag gjorde på henne igår :D De blev fett najs!


XoXo Fröken Hessling


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards