Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

Less.se

Av Marie Louise Hessling - 17 februari 2010 12:58

Både jag & soffe kunde inte sova i natt så vi somnade säkert runt 3 tiden...hahah båda var sjukt pigga och Soffe hade förslaget att vi skulle gå ut och springa XD haah men jag röstade ner den idén, så vi låg och pratade ist tills vi somnade.

Hon klev upp vid 7 tiden tror ja och jag runt 8, var så fruktansvärt trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Men kom till skolan vid halv, de var bara jag & björkan här idag från våran grupp. Så vi skulle fixa med de sista vi hade kvar...HA....HA ja de gick ju bra!! Eller inte!!!!! Vi har nu bränt ut filmen 3 gånger och de har hittils inte funkat så nu måste vi bränna ut den en fjärde gång med...kanon de! Tror björkan blev klar med omslaget och lämnade in de till magnus!


Sen skulle vi fota...aa de gick inte heller så där jävla bra! Asså man har ingen fantasi överhuvetaget då när man är tvingad till att göra något, får ju skukt bra kort då när man får spontant välja själv vad man vill knäppa på.

Så ja dom måste jag oxå göra om...väntar nu på att Lina & Matilda ska blir klar i fotostudion så jag och Eva kan gå och fota igen. Har inte ätit någon lunch med, var inte speciellt hungrig men just nu är jag de, och vill bara sluta så jag kan gå hem och äta och lägga mig i soffan och sova ett tag.


Men nu ska jag springa & leta magnus!!!


XoXo Fröken Hessling

 
 
Ingen bild

Malin

17 februari 2010 13:17

Hehe, jag skicka den till dig :-P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards