Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

Godmorgon!

Av Marie Louise Hessling - 24 februari 2010 09:33

Igår var vi på Noliamässan på Nordic och kollade runt lite jag & Jansson och Micke (Janssons kusin ) Jansson fick med sig en massa olika tidningar m.m medans jag fick med mig ett papper från självaste frisörskolan som jag faktiskt har sökt till. Men de berättade inget jag inte redan visste så de var ju saksamma. Måste ringa CSN ang skolan och kolla upp saker och ting, kanske borde göra de idag när jag kommer hem.  Ja de är ju en ide,  ska på intervju där den 16 April och då äre inte bara att vi ska kolla på skolan m.m utan jag ska ha prov och hela paketet på engång och då pratade jag med Inez och hon sa att dom berättar samma dag som du är där och gör provet om du kommer in eller inte! Helt sjukt! Asså vadå man borde ju bara få åka och kolla på skolan och sen bestämma sen om man vill gå där eller inte och bestämma provet då!

Men icke!  Menmen ska ringa sen och kolla med CSN för då om jag får svar på de jag ska ha och de blir negativt så kommer jag behöva lägga ner den idén om den skolan och välja någon annan!

Men just därför jag ska ringa CSN!


Så dagens planering idag är!


*Ringa Anneli - Beställa tid - Både till håret & Balen

*Ringa CSN - Kolla ang skolan

*Plugga- Ja ett måste!!!


Efter vi hade varit på mässan igår fick vi skjuss av Micke hem och jag gick tillbaka till lägenheten och städade och sånt innan jag åkte hem över natten och vad skönt det var att vara hemma, åh saknat min säng så mkt och mina små bäbisar hehe och mamma & björn såklart ;D Men tittade även på Greys av 3dje säsongen, åh man blir helt fast ide ;) Ska fortsätta kolla på de sen när jag kommer hem. Soffe är nu i Mora och kollar på Innebandy och kommer hem typ vid 8 halv 9 ikv så de blir att äta middag själv ikv. Men de gör mig ingenting! I morgon rullar de in pengar på kontot och ska då betala av min kära kusin först och sen lite annat och sen ska jag SHOPPAAAAA:D åååh happy meee :D Längtat som fan efter de nu, sen kmr de mer pengar på fredag! Men ska försöka spara så mycket som möjligt nu. heheh ja vi kan ju iaf hoppas på den saken ;)


Men nu kanske man borde sätta igång och göra nått, måste välja vilken film jag ska klippa på oxå! Älskar media......nja de går ju att diskuteras! Eh ja väldigt jävla mkt!!!

Och idag är de ju självklart PANNKAKA till lunch! Asså WTF! Sällan de är pannkaka och fisk i skolan, tänk om dom kunde ha dom goda maträtterna lika ofta som dom servera snuskpannkaka!!!


Här kommer de två klipp av My best friends wedding & Greys!

Älskar när de förklarar för killarna hur mycket dom älskar dom och att de vill att de ska välja dom!

<3



  


XoXo Fröken Hessling


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards