Mammasflicka

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2010 23:56

Tänkte skriva en liten truddilutt så där nu innan jag ska somna :) I dag blev de sushi lunch och shopping med Jansson :D Åh guuud vad gott de var med sushi! Finns de nå godare eller? Nä jag tro fan inte de ;) ååh löööv it :D

Sen efter god lunch så gick vi till skolan och fixade de sista med filmen som ska vara klar tills på måndag! Blev kalasbra tycker jag iaf :D

Sen åkte vi ut till birsta och jag gjorde värsta kapet och köpte mig ett par gladiator skor, dom var som tofflor så jag klippte till påengång ;) 299 gick dom på och de var ändå inte så jätte farligt dyrt tkr ja!



Sen hela kvällen har jag suttit och pluggat så nästan att tårarna kommit....så less, och trött och helt slut i kroppen och hjärnan! Orkar verkligen inge mer nu, de tar lixom stopp! I går skulle jag plugga och då hann jag bara ta upp boken och kände hur ögonenlocken drog sig neråt! Somnade och sov typ 1,5 timme! Väldigt skönt men ändå inget jag hade tid med!

Har gjort mitt bästa ikv och kommer göra de i morgon med på provet och på proven på tors och fredag!!! Mer kan jag inte göra! Så bara att hålla tummarna!


Kom och tänka på de nu att soffe har nu varit borta snart 1 vecka på Rhodos :) Och redan när jag inte fått prata med henne på 2 dagar höll jag på att bli knäpp...precis som när Johanna var i USA och  jag inte fick prata med henne då heller! Saknade båda två som jag vet inte vad! Soffe om jag saknade dig nu efter 2 dagar hur ska de då blir när du kommer vara borta i 3 MÅNADER!!! Shit pommes vill inte ens tänka på de!

Men i morgon kommer iaf min älskade soffepropp hem och vi ska ha en massa mys i helgen iaf! Cant wait :)<3

Shit Soffe du kmr dö när du hör alla smaskigheter att berätta som hänt medans du varit borta ;)

 

  


Nä nu blir de sängen!


  




 

 

Ovido - Quiz & Flashcards