Mammasflicka

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Marie Louise Hessling - 14 juli 2010 21:32

Mamma väckte mig i morse strax innan hon gick till jobbet för jag skulle till vårdcentralen igen. Skulle träffa doktorn i morse och ta en massa prover igen...fett less, kom dit vid 9 tiden, var som en jävla bastu där inne och doktorn var fett otrevlig! Ställde typ samma frågor 789 gånger!!!

Var där nästan 2 timmar och vad gjorde ja, satt där vänta och vänta...tog flera prover och sen vänta och vänta lite till och sen får jag de mest värdelösa svaret och hon ba: Nä de är ingenting...vi hittar inga fel! Nä de är väll som vanligt de, alltså visst Granlo vårdcentral är väll hyffsat bra och dom flesta är trevliga! Men ja ibland kan man ju undra vart deras begåvningsgrad har tagit vägen!?

Blev något less när man suttit där i 2 timmar och man hoppas på få något vettigt svar men ICKE! Mycket förvånande....eller nej!

Så fortsätter smärtan så får jag åka till sjukhuset och kolla vad de är!


Sen när jag varit hemma ett tag, strax efter björn åkt på jobbet så kommer de massa polisbilar och Mc,hundar ja allt. Då hade granungen sprungit bort!


Läs artikeln här!

http://st.nu/start/sundsvall/1.2181648-2-aringen-ar-aterfunnen


  


Jävla bra föräldrar de där! Tappat bort ungen 2 gånger, vilken jävla bra koll dom verkar ha! Tummen upp för dom! Nooot! Sist hittade dom honom i skogen, då hade de varit en tjej som varit ute och sprungit som hittat honom!


Nä nu ska jag fortsätta se på Tv med mamsen!


Johanna

Jag står vid din sida hela vägen. Vi klarade de här tsm när vi var små...vi kommer ta oss igenom de nu oxå. Jag vet att de är svårt, jag vet hur du lider och jag lider med dig varje sek du inte mår bra. När inte du mår bra, mår inte jag bra!

De kommer bli bättre med tiden....iaf lite granna. Du vet vart jag finns och jag kommer stå vid dina sida i alla väder.

 

Jag älskar dig Johanna Hessling <3

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards