Mammasflicka

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!


Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg.

De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna och sofia som tar fredagen & Lördagen den 10 och 11 juni.

Först ska jag försöka hinna med johannas utgång på torget kl.13 och sen vidare till lillebror som tar kl.14 på västermalm och sofia kl.14 tror ja de var på lördagen.

Kommer bli sjukt stressigt med Robin & Johanna men de ska hinnas med.

STRESSSSSS! haha :D

Som sofia sa idag: Du kommer vara en ninja och hinna med allt ;) haha


Åker ner på fredagkväll eller lördagmorgon till min älskade sofia för att vara med på hennes stora dag och sen veckan efter är de min efterlängtade 20 års dag som ska firas med släkt och sedan vännerna!

Juni kommer lätt vara den bästa månad de här året iaf ;)


Känner verkligen att de börjar vända nu med allt och de ser ljust ut på jobbfronten med faktiskt! Äntligen, ni får hålla tummarna!

I morn är de möte och sen blir de nog att handla lite studentpresenter ;)


When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause boy you're amazing
Just the way you are...



Ovido - Quiz & Flashcards