Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

When you're gone the pieces of my heart are missing you...

Av Marie Louise Hessling - 9 maj 2010 18:08

Nu går de trögt med detta bloggande! (Shiiit!) Ja mitt nya ord som jag säger till allting, spelar ingen roll vad de är så säger jag de! Hmm känns som de är en viss person som säger så hela tiden!!! Ja helgen har varit annorlunda iaf men kung :D

I fredags blev de utgång med Beda & Jansson! Vi mötte upp jansson på krogen vid 12 efter vi varit hos Petter en sväng och sagt hej!

De blev en stund på krogen inannan beda skulle i väg och jobba nattskiftet!

Robin & Viktor kom och hämtade mig vid 4 tiden, var hemma runt nångång vid halv 5 tiden tror jag den blev! Bäbis sov i min säng på min kudde o allt så jag kröp ner bredvid honom och somnade med honom i famnen :')


Vaknade vid 11 tiden på lördagmorgon! Klev upp, åt lunch och satt ute med mamma på framsidan medans hon krattade :) Sedan blev de en sväng på birsta med Linda :) Åh vad jag saknat henne <3

De blev fika och en massa prata om livet:)

Åkte sedan hem vid 3 tiden, gjorde mig i ordning och väntade på att Beda & soffe skulle komma och hämta upp mig innan vi skulle ut till Timrå på crusing, vi åkte ut dit vid cirka 22 tiden. Träffade lillebror och även en massa klasskompisar där ute! Full som kastruller dock XD hahah inte Robin då för han körde Niklas snygg 

pontiac LeMans -65a :D Sjukt snygg!Innan vi åkte tillbaka så hämtade vi upp Jansson & annso och skjussade dom till Andre där dom hade moppen!

Vi åkte sedan tillbaka till stan vid 12 tiden där vi hämtade upp bill och bull! Åkte runt och dunkade musik ett tag innan vi släppte av dom, åkte hem bytte bil, hämtade bill & bull igen och lämnade av beda på jobbet och tog med dom hem till lägenheten där vi spenderade natten framför Tvn! Jag & soffe somnade medans dom höll sig halv vaken innan dom kilade hem vid 5 tiden!

Jag & propp somnade vid 6 tiden i morse!


Vi tog 11.15 bussen från stan, jag gick och la mig igen när jag kom hem och vaknade vid 15.00 tiden! Sööönt!


Nu blir de pluggande! ÅÅÅÅH oooorka!!! Menmen har typ bara personlig försäljning kvar! Så lika bra att plugg arslet av sig nu!



Så lev ditt liv, jag lever mitt och håll dig på din sida, sluta upp och snacka skit.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards