Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

Vilket skämt!!!!

Av Marie Louise Hessling - 17 maj 2010 23:56

Kännde att man kanske skulle ta och uppdatera bloggen lite!

Skulle plugga igår men eftersom jag och soffe sov till 15, och sen åt vi middag vid 7 tiden, jag gick upp la mig i sängen för att plugga och 10 min senare somnade jag på boken! hahah var så fruktansvärt trött! Björn kmr in och väcker mig vid 9 tiden! Så han säger bara godnatt och jag somnade om igen efter 15 min kanske. Fruktansvärt skönt var de och sova så mkt men ändå när mamma väckte mig i morse var jag sjukt trött och kunnat sovit ännu mer!

Men hade väll sovit för mkt då! Men skönt vare:P


Åkte till skolan till halv 9. Alltså jag HATAR våra lärare rent ut sagt!!!! Så dumma jävla lärare har jag ju aldrig stött på!Man blir ju fan mörkrädd! Dom har ju inte koll på nånting, lägger prov och kurser på varandra! Så fruktansvärt less på alla på denna jävla skola nu!!! och sen säger dom: men vi har ju faktiskt varit snälla! Och lagt ihop kurserna!

Ja ba: HAHA snälla? När fan då? Hur kan man lägga 2 st stora kurser 1 månad innan skolan är slut och sen säga att ni är snäll? haha vilket jävla skämt! Och praktiken som vi har nu innan studenten! Helt värdelöst, varför har vi de för:S Känns som vi behöver varje liten minut att vara i skolan nu och plugga för vi ska hinna med oss! Men ja planering har ju aldrig varit er starka sida!!! Ååh gud....

Tur att de är bara drygt 2 veckor kvar nu, stressad men jag hinner nog med mig:D

Ja man ångrar ju innerligt att man valde Jb iaf.....

 

Nä nu har jag iaf fått skriva av mig iaf! Kände att de behövdes! Men jag kommer stå där på trappen med betygen i min hand om cirka 2 veckor och känna hur jävla bra och stolt jag är över mig själv! För de är jag, jag har kämpat och slitit och gråtit men jag har tagit mig igenom dom här 12 åren av skolan! Jag har kämpat in i de sista för de betyg jag fått, visst de finns väll vissa betyg som man är missnöjd över men övrigt så är jag förjävla stolt över mig själv :D

Tummen upp för de:D

Förresten fick fett mkt gjort idag med pluggandet:D Awesome!!


  

Bjuder på en bild på dom bästa :) Johanna kom hem idag, åh vad jag längtat efter henne. Har massor att berätta ;)<3

Och soffe! Du är fan världens bästa! Jag kan inte säga eller beskriva hur mkt jag älskar dig! Du är min bästa vän, du är verkligen som min andra halva! Du och jag har alltid så fruktansvärt kul vad vi än gör och de blir alltid helt crazy ;) Precis som de blev i helgen! hahah de är bara utlandsresa nu som saknas;) Vi kirra de då tills du fyller 20 ;)<3

Jag älskar er mest över allt på denna jord <3

 

 

 

 

Till dig!!!!

Jag har slutat brytt mig, precis som du gör! Du klippte av mig och visade mig vart jag har dig! Om du tänker fortsätta bete dig som ett jävla as så kan jag oxå göra de! Du försvann från mig dagen du sa att du inte hade tänkt höra av dig när du kom hem igen! Med tårarna rinnandes på mina kinder gick jag där i från och du vände dig inte ens om... 

Tänk hur en person som man sätt upp till hela sitt liv, bara kan klippa av någon och sen inte ge någon förklaring...

Men värst av allt så tror jag innerligt att du inte bryr dig 1 sek...

Du har varit bort nu över 1 år....jag har vant mig att du inte finns där längre! Och kommer fortsätta med de!


  

 
 
Eva

Eva

18 maj 2010 09:44

det är inte 2 kurser dom har slängt ihop, det är 3! fattar inte hur dom tänker. varfrö jhar vi inte avslutat mediekurserna innan? och praktiken är ju som sagt värdelös, är ju bättre om man är i skolan och jobbar klart med allt innan man går ut än att vara på nån praktikplats och leka. hatar JB. +att den här jävla skitskolan har förstört min handstil så jag kan knappt skriva för hand längre D:

http://hanazakari.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards