Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Godmorgon!

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2010 08:49

Tänkte slänga in ett litet morgonklipp! Vaknade av att jag låg raklång tvärs över sängen då mamma kom in i morse och sa att jag försovit mig och att klockan var 12. Då tittar jag på klockan och säger mamma klockan är bara 6.00 XD hahah hon ba: jaha ååh gud vilken tur, måste varit min klocka som går alldeles fel! Hm kanske är så mamma ;)

haha men klev upp vid 7 tiden, hyffsat trött eftersom jag aldrig fick somna i natt. Men lyckades väll somna vid 3 tiden tror ja den var. Gick upp gjorde mig i ordning och åt frukost i lugn och ro :) Hann till och med 8.05 bussen ner till stan, när de hände sist? Hm ja typ ett halv år sen! hahah

Och nu sitter jag här i klassrummet, väntar på att Jansson ska höra av sig, de ända som är kvar nu är rapporten om filmen! Sen är vi helt jävla klar!

Ingenting mer! Ååh så skönt och jag njuter bara av livet nu, allt stress och oron hur vi skulle hinna med allt är nu borta:D Och jag kommer kunna stå där på trappen och känna hur jävla nöjd jag är över mina betyg och hur mycket jag har kämpat!

De borde ju nästan firas:D Men de ska vi ju, på onsdag blir de stadshuset med Soffe ;) Måste kirra biljett idag till de ;) Nä nu ska jag kolla vart Ella & Jansson är så vi kan skriva rapporten om filmen och lämna in de ALLRA SISTA SKOLARBETET:D


Blir nog en tripp till birsta idag ;D


  

 
 
 Matilda

Matilda

1 juni 2010 12:06

svar: åh, vad glad jag blir :) tack!

http://mahuldan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards