Mammasflicka

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Marie Louise Hessling - 17 oktober 2010 01:08

Nu har jag funderat länge på att göra en scrapbook med alla mina bilder i datorn och speciellt de från studenten :) Gjorde de jämt när jag var yngre då man använde stenålderskamera där man var tvungen att skicka efter bilderna då man fotat klart ;) hahha

Men nu rullar saker och ting på och håller tummarna för de! Så jag har bestämt mig för att spara ihop till en ny digitalkamera och en digitalskrivare! Blir sjukt bra bilder, då jag har haft en sån när jag var yngre men funkar inte nu så tänkte att då kan ja spara ihop och köpa mig de! Jätte bra att ha en sån då man vill göra en scrapbook eller bara skriva ut en bild och rama in :)


Hade tänkt mig dom här :D Kameran har jag tittat på länge och så nu tänkte ja spara ihop till detta :D

     


  

Ovido - Quiz & Flashcards