Mammasflicka

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Marie Louise Hessling - 27 oktober 2010 15:00

Det rullar på som det ska med praktiken! Blev hemma i tisdags och idag pga av feber och hade känt mig hängig hela måndagen. Men mina visdomständer är på väg upp på de vänstra sidan av käken både uppe och nere:/ Så kan vara därför jag har feber oxå, har sån fruktansvärd tandvärk så nu lever man på tabletter och hoppas att tänderna kommer upp lite fortare så jag slipper de här:/

Dock är inte smärtan värre än rotfyllningen jag gjorde! De är nog det värsta jag har gjort i hela mitt liv...usha vad jag hatar tandläkaren!

Men blir nog att gå på praktiken i morgon och leva på tabletter då! Ska ta mig en promenad snart och kör nu 2 veckor igen utan kolhydrater!


Sen ikv blir de att plugga teori hela kvällen!


 

Ovido - Quiz & Flashcards