Mammasflicka

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Marie Louise Hessling - 1 juni 2010 19:53

Känner att jag behöver slänga in ett inlägg nu lixom! I morse klev jag upp i tid och gjorde mig i ordning för att pallra mig ner på stan och möta upp folket :D Jag och Mathilda gick i väg på Coffehouse för att köpa den efterlängtade kycklingsalladen som finns där :D Tror jag inte ätit någon godare sallad förut!! Shit pommes! Sedan gick vi ner mot hamnen för att möta upp Jansson och grabbarna grus ;)

De var inte alls lika skönt ute idag för de blåste ganska mycket men de var lika mysigt ändå i hamnen med folket :) Vi satt där ett tag innan vi begav oss till mammsen för att lämna cash och sen vidare in mot stan!

Sen blev de mest chill i stan och lite tittande i affärer, fick även med mig ny mascara och naglar hem ;D Så blir att fixa naglarna sen ;) Blir så fiiint till studenten ;)


Just nu känner jag ATT LIVET ÄR SÅ JÄVLA UNDERBART OCH KUDNE INTE VARA BÄTTRE! JO Finns en sak till ;)

Men annars så mår jag underbart jävla bra och är alldeles sprallig till studenten som äger rum NÄSTA VECKA :D HUR SJUUUUKT ÄR INTE DE :D

ÅÅÅÅH !!!!


Nu blir de hårinpackning och fixa naglarna ;)

Och just ja i morgon blire FÄÄÄÄÄÄZZZZZT med älskade Soffeproppen min ;)<3

Ja och när vi är ute i farten vet man aldrig vad som händer;)

  

  


Ovido - Quiz & Flashcards