Mammasflicka

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Marie Louise Hessling - 8 juni 2010 22:08

Jag måste bara påpeka att jag tar STUDENTEN OM 2 DAGAR :D HUR SJUKT ÄRE INTE????? :D I går var jag på lärarmiddag, var först inge peppad alls på att gå på den men när vi väl kom dit vare awesome! Hade asroligt hela kvällen med mycket skratta och en massa konstiga kort som blev tagen under kvällens gång men vafan sånt bjuder jag på nu under studenten ;) Ska slänga upp lite bilder sen så får ni se! Men de var allmänt trevligt och de blev väll lite väääääl mkt alkohol för vissa lärare men de var bara roligt att se;) Alla vara bara pratglada och alla dansade med alla :D

Sen drog jag, Sofia, björkan och Sigge vidare på krogen där vi mötte upp resten av fyllekajjorna Backlund,Ohlsson och Petra och Oggy :D Blev en riktigt lång kväll, var meningen att jag skulle sova hos björkan men jansson ringde mig vid 2 och undrade om jag ville ha skjuss hem :) Så jag, jansson, petra och ohlsson drog på donken innan vi for vidare hemåt. Åh gud vad gott de var! Var ju inte så där JÄTTE mkt mat vi fick på lärarmiddagen så man var ju typ ashungrig redan vid 11 tiden XD

Nä nu slänger jag upp lite bilder från igår!


                  

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards