Mammasflicka

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Marie Louise Hessling - 29 augusti 2010 23:26

Skrev ett inlägg i torsdags då jag hade fixat mitt hår men då funkade varken facebook eller bloggen! Så la ner den verksamheten under helgen tills idag då vi kom hem från Eskilstuna! Vilken underbar helg jag haft, ville inte ens åka hem. Har kunnat stannat där veckan ut ;) Vi åkte ner iaf på fredag jag,mamsen,björn och robin :) Vi bodde hos Peter under helgen, på fredagen blev de en massa god mat och dryck och berättande av gamla historier;) hahah alltid lika roligt att höra!

Sen på lördagen så åkte vi till ööh...ja du, ingen aning vad de heter nu...men ja några km bort in i skogen typ :P hahah om min kära lillebror läser de här så kan du ju slänga in en kommetar vaf*n de hette där vi var ;) Men där blev de iaf brännbollspelande,frågeslingor m.m och sen FRUKTANSVÄRD god mat! Åh höll på att äta ihjäl mig! De var jätte trevligt och mysig helg som vi hade, jätte skönt att få komma bort ett tag!


Minus under helgen!

*Jag klev på en geting- INTE så där jätteskönt!

*Thello uppförde sig inte så där jätte bra på lördagen men de gick hyffsat bra ändå!

Han har faktiskt ont och problem med sina höfter och därför han beter sig som han gör:/ synd om honom<3

 


Så här blev håret iaf :D


       


 

Ovido - Quiz & Flashcards