Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

Min student & 19 års dag!

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2010 00:20

Nä nu är de väll dags att jag skriver lite från min underbara student och allt festande!

Jag har haft en underbar tid veckorna innan sudenten, bara njutit av livet och inväntat stora dagen D!!!! :D Helt sjukt!

Kan än idag inte fatta att jag faktiskt har stått där på trappen med betygen i min hand, mössan på mitt huve och skrikit att jag har tagit student, fyfan vad jag är bra! De är helt jävla underbart, känslan att ta studenten går inte att beskriva! De går bara inte, de är så underbart att man får tårar i ögonen.

Efter vi sprungit ut på trappen, kramats med alla våra kära vänner och familj så klev vi på lastbilen sjung och skrek och firade att vi tagit studenten!

UNDERBART<3

Sen hämtade älskade lillebror mig på stan för att sen skjussa hem mig till min mottagning :) Hade världens bästa mottagning med alla i min älskade familj/släkt och världens bästa Elin var ju där med :')<3

Sen på kvällen blev de utgång, och vilken crazy natt de blev:D

Jag hade iaf VÄRLDENS BÄSTA STUDENT :D

Och stort tack till alla som medverkade i den :)<3


Efter studenten var man väldigt sliten! hahah men sånt är vad man får ta ;)


Fyller faktiskt år idag ju :D hela 19 år! haha känner mig gammal nu ;)

hahah


Här kommer lite bilder från min underbara student!


          

          

  


  

 
 
Johanna

Johanna

16 juni 2010 00:50

Häääärligt brudeen :D

http://allisonmadella.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards