Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 26 juni 2010

Sen uppdatering!

Av Marie Louise Hessling - 26 juni 2010 14:05

Detta inlägg skulle egentligen blivit upplagt igår men pga av den här hemsidan hade strejk för tillfälle så lägger jag väl upp de nu!


Ja men kändes som de var dags att skriva ett par rader så där innan man slänger sig i sängen och sover!


Min dag börjad med att Mamma ringde och väckte mig och johanna vid 12 tiden. Tror hon ringde 500 gånger innan jag svarade, sov så fruktansvärt djupt i morse men skönt vare. Hade även mozart som sov mitt i mellan mig och johanna ;) Lillbäbisen!

klev upp åt frukost och sen tog jag på mig bikinin och la mig ute och sola med johanna och vovvsarna, fett skönt de va! Låg där från 12 till halv 3 typ innan jag och mamma och björn skulle åka och stor handla:D

Älskar den dagen i månaden då dom gör de!

Sen efter de blev de övningskörning och de gick förjävla bra och björn tyckte de gick AWESOME! Så de känns så jävla bra med körningen nu! Inte långt kvar nu till uppkörningen ;)

Så peppad att ta körkortet nu vilket är oxå AWESOME!!!!

Nä nu ska jag sova! I morgon blir de först Norra Berget med Pappa och syskonen:)<3

Sen på kvällen bär de av till kusin johanna för midsommar firande med henne och Felicia :) Kommer bli asnajs! Sen får vi se vart kvällen tar oss:D


Glad midsommar på er alla!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards