Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

Sista dagen på jobbet i morgon!!!

Av Marie Louise Hessling - 12 augusti 2010 21:41

OMG!!! Sista dagen i morgon på vårat älskade AkzoNobel/Pichano :/ Väldigt skönt men väldigt lessamt! De ända som är bra är och skönt är att vi slipper kliva upp så fruktansvärt tidigt! Men lixom jag skulle kunna göra de minst 3 veckor till bara för att umgås med världens underbaraste tjejer och våra kära homies and the cabin<3

Menmen i morgon får vi njuta av sista dagen med alla sköna människor och sen som avslutning blir de tårtis ;)

Men har haft 3 underbara veckor med världens bästa:) Tänk att vi fick sån fruktansvärt bra kontakt! Vi har samma dåliga humor alla 3 och + Sabinas klockrena kommentarer ibland, hon säger de ja tänker så de känns skönt ibland ;) hahahha


Vi får hitta på nått nu innan skolan börjar för er småbarn ;) huhu Kommer bli fucking awesome ;)


Helgens planer!


Fre: Jobba sista dagen på Akzo sen vidare till travet jobba där till natten!

Lördag: Jobb på travet från 10.00-02.00 ( 16 fucking timmar) shit pommes! Cash cash cash ;) huhu

Söndag: SOOOOOOOOOVAAAAAAAAAAA:D


Nu blir de sängen! Eller jag ligger redan i sängen men ska ta o sova nu så jag kommer upp i morn;)

Bjuppar på världens kanske tidens SNYGGASTE bild ;)


 

Lady G ( Jenny)

Sköldis(Felicia)

Fucking birdie( ML själv)


 

 
 
Hollie

Hollie

12 augusti 2010 21:59

Gottigott med tårta :)

http://hollies.blogg.se

 
Ingen bild

The man;) nejmen felicia

12 augusti 2010 22:00

haha ååh instämmer fullständigt! känns astrist samtidigt som skönt. du kommer jobba röven av dig men sen jävlar :D heheh

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards