Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Ny frisyr!

Av Marie Louise Hessling - 24 augusti 2010 01:47

Tjabba!


Åh gud!!!! F*n vad jag hatar när man skrivit ett långt inlägg och sen försvinner allt bara! Less.se hahha även att jag säger .se efter allting! De var ett tag sen jag skrev ett inlägg nu, men har inte så mycket att skriva om för tillfälligt så de kommer när jag känner för de! De händer en massa grejer nu under denna vecka och 2 veckor framöver;) Spännande! Tänker inte avslöja nått men de lär visa sig snart så ni får hålla lite koll om ni är nyfikna;)

På torsdag blir de ny frisyr och färg, åh vad detta är efterlängtat! I helgen blir de förmodligen jobb och sen släktträff i Eskilstuna på björns sida! De blir jag, mamma & björn och robin som åker dit :D Kommer nog bli fett roligt:D Får ta en massa bilder ;)

Var in på skolan idag en sväng och skulle lämna tillbaka min nyckel som jag inte lämnat tillbaka än,huhu åh vad jag saknar skolan nu och alla klasskompisar, inte skolarbetena men alla kompisarna och allt annat bus :/ Tänk så fort 3 år gick och vi helt plötsligt stod där på trappen och skrek att vi tagit studenten:')<3


De var helt klart den absolut roligaste och underbaraste tiden i mitt liv!

Förresten så har min underbara soffepropp ryckt in i GSUn nu:) 3 månader kommer hon vara borta men komma hem på helgerna ibland:) Så får se till att träffa tokfia då:D<3


Förresten är grymt sugen på att beställa en onepice-dräkt! Tycker dom är helfräna :D Vill självklart ha en i roooosaaaa :D


  


  

 
 
jouliney

jouliney

29 augusti 2010 12:24

Jag har en one pice, rosa såklart! Dom är jätte sköna, rekomenderar dom! :)

http://jouliney.bloggplatsen.se

 
lina sjödin

lina sjödin

29 augusti 2010 21:48

Svar: Tack ML! :D Ja det har jag och är helnöjd med färgen:D

http://linasjodiin.blogg.se

 
liz

liz

15 september 2010 10:37

Näää :( ML, one pieces är inte fina alls :(

http://undeadliz.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards