Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2010

Den nya kosten!

Av Marie Louise Hessling - 5 oktober 2010 15:51

Har hållt på med mina nya kost och tränat intensivt nu 1 vecka och 2 dagar! De har gått sjukt bra och jag har faktiskt gått ner 5 kg på så kort tid, är sjukt stolt över mig själv som kämpat och inte gett upp, varit så många gånger som jag vill bara köpa de där godiset eller dricka saften som står i kylskpet eller något annat som luktar eller ser gott ut!

Men jag har kämpat på och låtit bli!


Symtom som jag dock har fått nu när jag ätit med Gi

*Sjukt ont i huvet nästan hela tiden

*Lättiritterad 24/7

*Superkänslig, grinar för ingenting typ

*Trött hela tiden nästan, spelar ingen roll hur mkt jag sover är jag lika trött ändå

*Depprimerad till och från


Märks så himla fort när man börjar med en ny diet/kost och träning och hur kroppen kämpar i mot för att försöka ge kroppen alla smaskigheter som man inte ska ha! Har haft sån fruktansvärd huvudvärk enda sen ja börja med GI, men de känns bra ändå för jag ser ju att de händer saker och jag går ner i vikt och jag mår hyffsat bra i kroppen ändå. Men man får bara vara utan kolhydrater i 2 veckor och sen måste du börja äta lite kolhydrater för att inte bli sjuk.


Blir nog att jag börjar med de tidigare och se om de blir nå bättre:)

Sen ikv så blir de ut och jogga/springa med Andreas! Ska bli roligt och se hur mycket man orkar innan man dör ;) hahaha


Nä nu blir de att gå ner på Ica! Måste ha AVOKADOOO!!! Shit pommes!



 


 
 
Ingen bild

Eva

6 oktober 2010 14:07

Du är jätte duktig.
Fortsätt att kämpa, huvudvärk m.m försvinner.

Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards