Mammasflicka

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Marie Louise Hessling - 11 september 2010 15:23

Igår blev de utgång med Johanna,Beda,Cecilia,Lollo,Andrea och Erik & Wille :D Vi var först hos johanna och förfesta lite innan vi skulle ner på staaaaan och röja :D Jag och beda gick på Memento och kollade på sean banan när han skaka rumpa och de var hyffsat najs. Träffade mycket goa människor med ;)


Jag har länge viljat flytta till sthlm ända sen jag var liten och jag vill mer än allt flytta dit! Så jag tänkte ta mig i kragen nu och söka jobb där :D Visst de är inte de lättaste men man ska aldrig säga aldrig ;) Inget är omöjligt ;)

Dessutom väntar jag svar från ett anat jobb med som jag hoppas hoppas att jag verkligen får :D De skulle vara f*cking awesome :D


Nä nu blir de till att hoppa i duschen! Sen tacos och sen till min kära far <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards