Mammasflicka

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Marie Louise Hessling - 14 september 2010 00:27

Hejsan!


Här sitter man och snorar och har feber! Kom hem i morse och la mig direkt i soffan efter jag ätit lite lunch och somnade direkt, och sen har jag sovit till och från sen i morse. klev upp halv 5 i morse med pappa för skulle åka med han in till stan, så fick åka lite lastbil, flashbacks sen man var liten ;D Pappsen då :D<3

Ville följa med pappa när han skulle till Norge men eftersom han kör farligt gods så får ja inte följa med :/ Men ska ringa pappa i morn och höra om jag får följa med nån kortare bit nåndag ist:) 

De saknar ja faktiskt från när jag var liten att ut och åka lastbil med pappa<3


Hårprodukt!


Jag köpte ju serumet Orofludo till håret vilket är väldigt bra för löshåret! Men när jag var hos Anneli förra veckan så plattade vi mitt hår och hon använde Maria Nilas plattningspray! Gud! Håret var lika mjut och fint dagen efter som mitt hår! Så de kan jag VERKLIGEN rekomendera till er som har långt hår eller speciellt till löshår :D


 

Finns att köpa hos frisörer och går att beställa, kostar typ 129 kr:)

Måste ta och köpa mig en ny plattång med,den börjar säga upp sej nu efter 6-7 år :D 

Gama plattången är sjukt bra så en sån skulle de inte sitta fel med:)

 


 

Ovido - Quiz & Flashcards