Mammasflicka

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Marie Louise Hessling - 28 september 2010 00:10

Idag började jag mitt nya liv igen! Äter med GI och tränar! Hade första passet idag med Andreas! Han körde totalt slut på mig och gud så underbart de var! ÅH nu vill ja ba träna igen :D

Känns så skönt och ha börja träna igen, sist jag gjorde de var typ över 1 år sen, gick ner 14 kg då på 3 månader! Sen fyllde ja 18 och skaffade kille och då gick allt utför igen :P hahah tappade all träning och kost! Så nu tar ja nya friska tag igen och ba börja om från början :D Känns sjukt underbart! Åh vad jag älskar att känna att man verkligen använt kroppen till något bra och man känner hur bra man mår efter:D


Tränar med Andreas! Han är sjukt duktig på att peppa en och de är AWESOME! Gud så ja skratta idag på gymmet men roligt och jobbigt var de :D

Nu är nästa träning på onsdag och sen fredag!


 

 

Ovido - Quiz & Flashcards