Mammasflicka

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Marie Louise Hessling - 15 oktober 2009 10:02

Vaknade i morse av att mamma ringde och väckte mig, ist för att hon går upp och väcker mig så står hon nere i köket och ringer till min mobil så jag ska vakna..hahah men var hyffsat trött ändå när jag vaknade. Men hade bett mamma att väcka mig kvart i 7 så jag kunde ligga och dra mig till 7 så jag skulle slippa stressa, men haha blev jag förvånad eller när jag behövde stressa ändå, inge mkt men iaf. Så jag klev upp vid halv 8 typ. Men faktiskt idag så kändes de som att det kommer bli en kanon bra dag, och ja de har inte jag känt på hur länge som hellst men iaf skönt att få känna det någon gång. Men de kan vara för att jag ska till min man ikv så jag har någonting att längta efter såklart ;) Och hinner jag så ska jag köra med björn med, och det kommer nog gå lika bra som det gjorde igår.


Just nu håller vi på med att lösa en uppgift att vi hamnat på en öde ö och jävlar i min låda vad krångligt det är, inte den lättaste uppgiften direkt. Men de ska vi nog kunna lösa!


Men nu ska vi redovisa våran idé...hörs senare på dagen för mer uppdatering!


XoXo

Av Marie Louise Hessling - 15 oktober 2009 00:21

 

 

  

Sofie Törnberg <3 Marie Louise Hessling

 

Jag försökte hitta en dikt som beskrev dig bäst men hittade ingen.
Det finns inte ord för hur mycket du betyder för mig.
Du är overderlig för mig och kommer alltid betyda extra mycket för mig.
Du har alltid varit den person som lyft upp mig när jag mått som värst.
Och fått mig att inse att i morgon blir det en bättre dag, du har alltid sagt att följa mitt hjära vad det än har varit.
Du har alltid stöttat mig i vad jag än har tagit för beslut.
Vi har alltid galet roligt.
Du har alltid funnits där för mig dag som natt och jag lika för dig och kommer alltid finnas för dig.
Du och jag är starkast tillsammans.
Dina kramar har alltid fått mig lugn och jag har alltid kunnat känt att när du kramar om mig och säger att det ska bli bra så vet jag att det kommer direkt från hjärtat.
Vi behöver inte vara med varandra eller ringa/sms varje dag för att bevisa hur stark våran vänskap är. För jag vet att du alltid finns där om jag behöver dig.
Jag skulle kunna sitta och skriva ner hur mycket som hellst men då skulle jag bli klar i morgon någon gång.
Du är helt enkelt unik och har ett hjärta av guld. Sånna som du växer inte på träd och du är den bästa jag har Sofie Törnberg :)

Jag älskar dig enormt <3
 


När du inte längre orkar mer orkar jag för två. När du behöver mig finns jag där vid din sida. Vad som än händer så klarar vi det tillsammans <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards