Mammasflicka

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Marie Louise Hessling - 21 oktober 2009 17:19

Förlåt för att jag inte har skrivit något, men jag har verkligen inte orkat skriva. Har bara legat i sängen och sätt på film och sovit. Så fort jag rör på mig så börjar jag kallsvettas :/ Helt sjukt, har varit sjuk nu typ hela veckan och inte blir det någon skola för mig i morgon heller. Stannar hellre hemma en dag för länge än för lite. Har iaf fått avboka mina körlektioner som jag skulle haft den här veckan :/ och flyttat fram dom till nästa vecka vilket är bra för då har vi lov och jag missar ingenting från skolan, men iaf så typisk att jag skulle bli sjuk nu. Men ändå bra att dom kunde flytta fram lektionerna, men måste ändå boka om dom igen för att just nu har de bokat in alla lektionerna som är kvar nästa vecka och de är över 1 månad kvar tills jag har uppkörning så de blir till att sprida ut de lite om de går annars får jag väll ha de så där antar jag.


Blir till att plugga över lovet oxå, ska skicka mejl till svanlös(pelle) ang historian, ta bort den och lägga till en annan kurs. Tar vad som hellst bara jag slipper historian. Men de löser sig nog.

Mami var hemme i morse hon oxå så nu ligger hon oxå hemma och är sjuk :/

Nä nu ska jag fortsätta kolla på hells kitchen - älskar programmet och Ramsey ;)

Skriver kanske sen ikv.


XoXo

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards