Mammasflicka

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Marie Louise Hessling - 13 oktober 2009 22:01

Vaknade i morse med världens jävla mensvärk så jag stannade hemma :/ Så de var bara att stoppa i sig ibumetin och gå och lägga sig igen. Somnade om efter ett tag och vaknade av vid halv 1 då jag fick sms av proppen min. Hehe men försökta somna om igen men kunde inte så jag gick upp åt lunch och la mig och såg på film. Dagen gick och jag låg och vilade, sedan plingade de på dörren och inte bara 1 gång så jag tänker vad fan äre för idioter som står och plingar på dörren 1000 gånger ? Och då strax efter ringer jansson och ja ba: äre du som ringer på ? Och hon ba: hahah ja kom och öppna och där står jansson och en björkan och plingar på för att hälsa på lilla mig ;) huhu sen så tog vi en liten åktur med björkans pärla ;)

Sen på kvällen satte jag mig ett tag och började plugga med historien tills jag och björn satt och smsa och jag lyckades övertala han att komma hit så jag fick pussa på han lite granna ;) Så han kom hit efter ett litet tag, vi åkte en sväng och var även till johanna och hämtade min tröja. Sen åkte vi hem och plugga ett tag, eller ja han pluggade mest, och jag höll på med fucking illustrator som jag hatar och den där jävla klippdockan...sen på slutet satt vi och kollade på bilar;) innan min bejbi åkte hem :/ Åh saknar han redan och han åkte typ för 10 min sen och nu får jag vänta tills på torsdag innan vi träffas igen...de är låååångt dit :/

Och just nu sitter jag och kollar på hells kitchen och håller på att somna, blir till att sova snart :)


Vi hörs i morgon såklart!

  

XOXO


Av Marie Louise Hessling - 13 oktober 2009 00:32

Oj oj oj detta är det 3 inlägget idag :O Hehe det var oväntat att jag skulle bli så här pepp på att börja blogga igen. Men ja älskar iaf den här bloggen och är sjukt nöjd över designen på min blogg med. Ikväll var det meningen att jag skulle plugga historia...eller ja jag gjorde ju de ett tag men läste mer i dom där fucking böckerna än jag fick ner på de där jävla worddocumentet. Men i morgon blir det till att prata med zebring ang historian och mig. Jag hoppas min plåga försvinner i morgon, men är det min vanliga tur så är jag fast med den skiten och måste göra det ändå.

Har ingen motivation längre till nånting, vart har den tagit vägen? Någon som kan ge den tillbaka till mig kanske? Vore ju hyffsat snällt. Om historian kunde försvinna så vore de en jätte tyngd från mina axlar som skulle försvinna och jag skulle bli sneppet lyckligare...får se om zebring lyckas med det i morgon. I morgon har vi även innebandy med andreas och robin från älvan, de är deras tur att hålla i en lektion. Hoppas det blir roligt bara.

Denna vecka är det fullbokat känns det som.

  

Måndag: Hade PA-möte med Anna + redovisning av våra filmer vi gjort och lagt ut på youtube.

Plugga...ja det gick ju sådär. Kollade på bilar på blocket oxå ;)

Tisdag: Gå i skolan, sen hem och plugga och FÖRHOPPNINGSVIS inte historia!

Onsdag:Övningsköra en jävla massa! blir väll plugg där med.

Torsdag: Övningsköra? Vara med älskling, äntligen <3

Fredag:Barnvakt åt Lo med älsk kanske?

Lördag: Vara med min propp? <3

Söndag: Vet ej!


Nu ska jag ta och packa väskan för i morgon, prata en sväng med Amanda och sen bädda ner mig och hoppas jag kommer i säng före 1 i natt. Åh ta mig här i från. Kan nån snäll själ komma och göra mina skolarbeten resten av året nu? Vore ju kanon....men nej det kommer ALDRIG inträffa!


Saknar dig älssssk :/<3


   

XOXO

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards