Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Teoriprov!

Av Marie Louise Hessling - 6 september 2010 12:34

I morse klev ja upp för att åka och göra teoriprovet på vägvärket...hade pluggat stenhårt till provet och kände mig verkligen säker men de räckte inte hela vägen fram :/ Så nu äre bara att plugga igen och ta nya tag tills nästa gång. Kändes förjävligt och less ja blev, kände mig så jävla misslyckad, så mkt som jag kämpat med de. Jocke aka Scarface hade prov samtidigt som mig i morse men gick inge bra för han heller :/

Menmen de känns bättre nu och ingenting att hänga läpp för, hahah såg ut som ett mongo på körkortet så måste kolla om jag kan byta kort XD hahah jag hade hästsvans så ser ut som jag har lugg och nå tussar som hänger på sidan om XD haha

Är hos pappa nu och i morgon ska jag till Anneli så ska få gå och lära mig hos henne ändå ;) Very happy :D


Nu blir de att se på Territory på tv1000 :D äääälska filmen! Typ en JÄTTE krokodil som äter upp människorna XD hahha


 

 
 
Sockerkick

Sockerkick

6 september 2010 14:18

Lycka till på teoriprovet nästa gång :)

http://sockerkick.bloggplatsen.se

 
amandy

amandy

6 september 2010 14:41

hurru, du måste byta adressen på länken till min blogg:O :D

http://amandysdiary.blogg.se

 
Eva

Eva

6 september 2010 18:07

bättre lycka nästa gång :D jag har inte ens pluggat så mycket så jag skulle kunna göra provet, allt känns hopplöst och jag kommer aldirg klaradet. :(

http://hanazakari.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards