Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 7 september 2010

Ny frisör på G?

Av Marie Louise Hessling - 7 september 2010 23:44

Godkväll!


Idag började jag lite smått hos Anneli :) Färgade och gjorde folieslingor på två kunder idag :) Mycket nöjd, Anneli hjälpte mig så klart och visade hela tiden hur man skulle göra! Lär mig väldigt mycket på en dag, så nu ska jag vara där i morgon och på fredag med! Spännande! Blir nog någon herrklippning med nästa vecka ;) Tkr de kan komma dit nån snygg karln så kan ja fixa hans hår;) huhu


Åt världens godaste kycklingsallad idag som pappsen hade köpt till mig! Skulle kunna leva på kycklingsallad! Löööv it

Men inget toppar ju kycklingsalladerna på Coffehouse;) hahha

Pappa hämtade ut sin Iphone 4 idaf som jag har fått suttit och hjälpt han hela kvällen med,huva ligen säger ja bara, de är som att lära ett dagisbarn att prata franska ;) hahahha men han lär väll kanske få till de nåndag, men med pappas humör så nej så var inte iphone 4 de bästa köpet han gjort ;) hahha de här kommer bli roligt!



   

Sen när jag tar ut mitt löshår fundera på om jag ska klippa mig kort igen

Hahah men vi får se hur mycket mitt hår har växt när jag tar ut de;)


  


 


 
 
amandy

amandy

9 september 2010 13:37

Åh vad kul! :D kan man inte få komma och klippa sig hos dig lite privat igen? Blev ju så nöjd sist :D du är typ den enda som får röra mitt hår! :D

GÅ OCH KLIPP ER HOS ML FFS!

http://amandysdiary.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards