Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 9 september 2010

Mycket frågor!

Av Marie Louise Hessling - 9 september 2010 21:03

Hejsan!


Nu har jag fått mycket frågor ang min klippning nu när jag håller på att utbilda mig hos Anneli! Och jag kommer komma ut med mer information sen när allt är klart och bestämt! Men just nu så har vi kommit fram till att när jag nu kommer utbilda mig så kommer vi bestämma en frisyr, och om de kanske ska vara med klippning och färgning! Men då är de inte bara att säga att jag vill klippa sig utan jag och Anneli kommer att bestämma frisyr m.m nångång i veckan och vad de ska vara och därefter får personen höra av sig om den är intresserad av JUST den frisyren :)


På återseende om mer info sen ;)


 

 

 
 
eroooticaaa

eroooticaaa

9 september 2010 21:11

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)
Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

http://eroooticaaa.blogg.se

 
anneli

anneli

9 september 2010 21:12

guud vad fint gumman :-) exakt så är det ;-))vi fixar det !! kramiz

http://www.annelisharstudio.se

 
amandy

amandy

10 september 2010 09:36

Hellu my friend! Jo det skulle vara jättesnällt om du kunde hjälpa mig med mitt löshår, så kan jag göra något för dig sen :D Tänkte att efter du satt i håret, om du kan klippa in det så det ser naturligt ut? =)

Ring mig sen! :D

http://amandysdiary.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards