Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2009

120809<3

Av Marie Louise Hessling - 12 oktober 2009 00:01

 

 

Tiden bara går fortare och fortare. Idag har vi varit

tillsammans i 2 månader, vi har haft både det upp & ner

under de 2 månaderna vi har varit tillsammans.

och kanske har det varit lite för ner men jag vet att kmr bli bättre.

Det känner jag redan nu.

Och precis som det står i texten så känner jag att vi

kommer varandra närmare och närmare för varje dag som

kommer och jag älskar dig mer för varje dag som går

  Jag hoppas du vet hur mycket

jag älskar dig Björn Moberg <3

 

We've been together for a while now
We're growing stronger everyday now
It feels so good and there's no doubt
I will stay with you as each morning brings sunrise
And the flowers bloom in springtime
On my love you can rely
And I'll stay with you

 
Oh I'll stay with you through the ups and the downs
Oh I'll stay with you when no one else is around
And when the dark clouds arrive
I will stay by your side
I know we'll be alright
I will stay with you

 

120809 -Jag älskar dig mer & mer för varje dag<3

 
 
Ingen bild

Herr Björn :)

12 oktober 2009 10:19

Fint inlägg :)
Jag älskar dej gumman!

 
Malin

Malin

12 oktober 2009 11:11

Fin text gumman :) Jag hoppas verkligen allting blir bra mellan er och att det i fortsättningen blir mestadels uppåt! Älskar dig

http://www.allofit.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards