Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2009

Godmorgon!

Av Marie Louise Hessling - 12 oktober 2009 11:04

Ja i natt sov jag inte alls många timmar, vet inte varför men kunde bara inte sova...hatar när det blir så och jag känner hur jävla trött min kropp är men kan ändå inte sova. Jag somnade kanske vid 4 i morse och klev upp vid 7. Kände att jag inte var speciellt trött då förns jag klev på bussen och slappnade av. Idag är en sån dag som man bara vill stanna hemma, krypa ner under täcket och titta fram nästa dag. Idag är det just en sån dag.

Och just idag HATAR jag att vara tjej....jag har sån mensvärk att jag inte vet fan vart jag ska ta vägen....åååh vad jag älskar att vara tjej!-NOT! Vill bara gå hem och lägga mig, men just nu ser det inte ut som man kommer kunna gå hem 1 min tidigare än halv 4. Så äckligt less på skolan nu och jaaaa jag vill ha körkort nuuuu!!!!


Vi har nu haft genomgång/föreläsning med zebring- skåningen och ja att sitta och lyssna på en skåning som babblar på om en massa ord som är som hyroglyfer för en så blir det bara drygt efter ett tag och det känns som man sitter på dagis och lyssnar på småbarn, man hör att dom pratar men har ingen jävla aning vad dom egentligen säger!


Nu ska jag ta och skriva om ideologi.....de ordet säger mig INGENTING!


XOXO

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards