Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2009

Hellu

Av Marie Louise Hessling - 12 oktober 2009 17:17

Ja nu är man hemkommen efter en helvetes lååååång dag i skolan. Varit så fruktansvärt less idag på allt och alla. Jag kan inte direkt styra mitt humör heller och ja den där biten har jag ärvt av min mamma ( tkr lite synd om björn när både jag och mamma får lite pms på allt som rör sig) Har inte haft nå nerver alls idag, dom har verkligen varit lååååååångt utanför min kropp. Hatar den här veckan i månaden, jag är less på allt som rör sig runt om kring mig just nu och nej ni behöver inte ta åt er! Jag är bara i den månaden nu eller jag har de så varje gång de är DEN veckan ( ja tjejerna vet vad jag pratar om)

Idag/nu vill jag bara ha min älskade pojkvän här och mysa med honom , och inte behöva stressa mig igenom skolan men finns inga andra möjligheter än att bara plugga....plugga och plugga. Ska bli skönt när jag och jansson åker till barcelona och slappnar av 1 vecka och bara myser :) 

Får inte träffa han förns på torsdag heller....så det blir till att plugga så mycket som möjligt i veckan innan vi träffas. Och hade han varit här ja då hade ju inte mycket blivit gjort ;)


Just ja glömde att skriva att jag var en sväng på stan med min propp ett tag innan jag skulle till mammas jobb och åka hem med mamma och björn. Var otorligt skönt att träffa soffe idag, hon fick min älskade ipod oxå som hon köpte av mig idag :) Vi började prata om att hon fått ett nytt bankomatkort (VISA-kort) som jag har även försökt få i över 1 månad och jag fick inte de. Så soffe sa: Ja kirra biffen ja ML ;) Hehe och vi trampade in där på banken och sa hur det låg till att jag ville ha ett visa kort för att jag oxå skulle till barcelona nu i nov. Så efter lite tjat och gnat så säger han : Ja bara för att du ska utomlands så ska jag beställa ett sånt till dig!

Så jag blev lite lyckligare när jag nu kmr få mitt efterlängtade VISA kort ;)

Dessutom smider jag och propp otroliga planer ;) Nu blev ni nyfikna va ? Som propp idag sa : När de är du och jag ML så är det fan aldrig lungt, blir alltid galet roligt då ;) Och det är ju sant för vi är ju som vi är oxå ;) Och BÄST så klart :D


Nä nu ska jag sätta mig och plugga på den där satans historian!!!!


XOXO

 
 
Ingen bild

Sofie

12 oktober 2009 18:53

Vi kirrar biffen till allt vi ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards