Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2009

Godkväll!

Av Marie Louise Hessling - 13 oktober 2009 00:32

Oj oj oj detta är det 3 inlägget idag :O Hehe det var oväntat att jag skulle bli så här pepp på att börja blogga igen. Men ja älskar iaf den här bloggen och är sjukt nöjd över designen på min blogg med. Ikväll var det meningen att jag skulle plugga historia...eller ja jag gjorde ju de ett tag men läste mer i dom där fucking böckerna än jag fick ner på de där jävla worddocumentet. Men i morgon blir det till att prata med zebring ang historian och mig. Jag hoppas min plåga försvinner i morgon, men är det min vanliga tur så är jag fast med den skiten och måste göra det ändå.

Har ingen motivation längre till nånting, vart har den tagit vägen? Någon som kan ge den tillbaka till mig kanske? Vore ju hyffsat snällt. Om historian kunde försvinna så vore de en jätte tyngd från mina axlar som skulle försvinna och jag skulle bli sneppet lyckligare...får se om zebring lyckas med det i morgon. I morgon har vi även innebandy med andreas och robin från älvan, de är deras tur att hålla i en lektion. Hoppas det blir roligt bara.

Denna vecka är det fullbokat känns det som.

  

Måndag: Hade PA-möte med Anna + redovisning av våra filmer vi gjort och lagt ut på youtube.

Plugga...ja det gick ju sådär. Kollade på bilar på blocket oxå ;)

Tisdag: Gå i skolan, sen hem och plugga och FÖRHOPPNINGSVIS inte historia!

Onsdag:Övningsköra en jävla massa! blir väll plugg där med.

Torsdag: Övningsköra? Vara med älskling, äntligen <3

Fredag:Barnvakt åt Lo med älsk kanske?

Lördag: Vara med min propp? <3

Söndag: Vet ej!


Nu ska jag ta och packa väskan för i morgon, prata en sväng med Amanda och sen bädda ner mig och hoppas jag kommer i säng före 1 i natt. Åh ta mig här i från. Kan nån snäll själ komma och göra mina skolarbeten resten av året nu? Vore ju kanon....men nej det kommer ALDRIG inträffa!


Saknar dig älssssk :/<3


   

XOXO

 
 
Sofie

Sofie

13 oktober 2009 09:17

Ja, var med mig på lördag :D

http://s91,130.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards