Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2009

Goddag!

Av Marie Louise Hessling - 18 oktober 2009 14:38

Förlåt för dålig uppdaterig, har ju inte skrivit sen i fredags nu tror ja de var. Men iaf har haft det fullt upp hela helgen. I fredags gick jag i skolan till halv 1 och sen åkte jag hem, packade, duschade och åkte till min älskade pojkvän :) Vi var barnvakt till Lo ett tag och sen åkte vi till tove & fredrik för björn skulle lämna en lampa som han hade lånat av tove som dom hade på sin fest, men som han glömde hemma...hahah ja inte lätt när man lämnar huvet hemma ibland ;) Han fick även sin present och de var en ölhatt som han blev något nöjd över, norberg följde även med till tove en sväng men åkte sedan hem när vi skulle in till stan och hämtade Alex som precis hade slutat jobbat och sen begav vi oss till Alex ett tag och sen ville han dra på fest så vi skjussade han dit, men han var där i 5 min så vi skjussade hem han igen och sen for vi hem och sov.


Lördag: Hade bestämt med en propp så hon kom sedan till mig och vi visste inte riktigt vad vi skulle göra så vi gjorde oss ordning och for till coffe & vimar (Coffes lägenhet) där vi satt och spelade GTA och drack lite innan vi gick ner på krogen/stan för att träffa lite folk. Träffade min man och C.o på stan, gick sedan vidare för att vänta på att propps syrra skulle komma ner till stan så hon fick lämna sin väska och när vi väl har stått där och väntat typ 1 timme då när vi träffar henne har hon tappat bort sin väska XD hahha och så kom hon med 3 killar, soffe frågar vad de är för killar kristin hade med sig och hon ba: ja hittade dom Xd hahhah de var en från tyskland,holland och italien XD hahah men hel skön var dom iaf. Men de var fortfarande bäst när kristin skulle berätta att här i sverige så har vi en film som heter arn XD huhuh

Sedan gick jag till Irish för att träffa upp min man och C.o och coffe & vimar hängde oxå med. Sedan gick vi på bk...träffade en massa folk m.m 

Vid 2 tiden åkte vi äntligen hem och dom var ju naturligtvis hungrig så vi for till donken och köpte mat där innan tove skjussade hem oss. 

tove och fredrik åkte hem vid halv 4 då fredrik äntligen hade kommit in i bilen XD haha de tog ett jävla tag men han kom in dit...hhah ja och bil resan hem var ju en aning udda med och fredrik satt och frågade om björn älskade mig eller honom mer hahah och han tyckte att han skulle sova hos björn och jag hos tove:P hahah ja han är ju som han är men så jävla rolig :D


Söndag: Vi vaknade vid 1 tiden, gick ner och åt frukost och nu sitter jag här och skriver blogg och sitter vid msn medans älskling ligger i sängen och pluggar ;) Ja ska oxå plugga men det blir när jag kommer hem de, då blir de till att skriva min egna berättelse som vi ska göra och skapa vårat drömsamhälle!!!!!


Kommer mer uppdatering ikv när jag kommer hem :)


XoXo

 
 
Ingen bild

Sofie

18 oktober 2009 15:23

Haha, det var lite sjukt igår ;) haha! men som sagt blir alltid så när du och jag är i farten ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards