Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2009

Hallå!

Av Marie Louise Hessling - 22 oktober 2009 22:53

Åh less man blir, hade suttit och skrivit ett as lång inlägg och vad gör de då? Jo de försvinner alltihopa!!!

Aja har inte så mycket att skriva om nu på dagarna när jag bara legat hemma och varit sjuk. Finns lixom inte mycket att skriva om då. Går man i skolan så händer det ju saker hela tiden så då finns de ju en massa saker att skriva om. Men inte nu när de enda man gör är att sova och se på film :P hahah

Men egentligen vare ju tänkt att jag skulle åka till pappa i helgen men eftersom jag fortfarande är sjuk så blir de till att stanna hemma tills jag är frisk och åka dit på lovet ist. Har sjuk mycket att göra under lovet oxå, ska plugga som ett jävla as för att komma ikapp det jag missat i skolan nu när jag varit sjuk under hela veckan + att jag har körlektioner nästan varje dag den veckan oxå :/ + att jag måste hinna med att vara med så många och speciellt älskling...jag kommer att sakna ihjäl mig efter honom :'( kommer bli olidligt lång saknad efter honom när jag är i barcelona....har varit bara olidligt nu när jag varit sjuk hela veckan och inte fått träffat han sen i söndags....inte så långt sen men känns som en evighet :(<3


Sen överraskade ju min kära pojkvän mig rejält när han berättat att han var klar med låten och han sa att de han rappade var till mig :') Något rörd jag blev då när jag lyssnade på den, var inte långt i från att tårarna skulle komma då, men så sjukt bra låt som dom gjort :)

Jag älskar dig <3


Ni kan ladda ner låten här ;)


http://www.zshare.net/audio/673507411e2a3044/


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards